Jump to content
swift

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo liefhebbers.

Mijn naam is Theo,

Als 40plusser wil ik me hier aansluiten, een TDM is er nog niet maar zeker wel voor de zomer! Heb mn rijbewijs al.

Mijn voorkeur gaat uit naar de 4tx van rond de eeuwwisseling.

Ik hoop mede dankzij jullie net zo enthousiast  te worden.

Welkom op dit forum, Theo.

Een TDM van rond de eeuwwisseling wil zeggen een 4TX van 1999 tot 2001. Naar mijn mening een heel fijne motor, de beste versnellingsbak, alarmlichten, meer zaken elektrisch zoals dashbord en benzinepomp. 

Suc6 met zoeken naar een mooi exemplaar.

Grt,

Chris,

024/95,

3VD rules...

Hallo iedereen,

Ik had al wat berichtjes geplaats op een ander stuk binnen dit forum,maar mezelf nog niet fatsoenlijk voorgesteld.

Mijn naam is ronald een bijna half 40er uit zeeland. Ik heb in 2017 voor niet al teveel (ben een zeeuw he😉)een zwarte tmd 850 4tx uit 2000 met 31000km kunnen overnemen. 

Ik zag dat er wat valschade aan was. Provisorisch gerepareerde zijkapje en topkap. Via marktplaats een goede te pakken gekregen helaas een andere kleur,maar voor tijdelijk ook zwart gespoten. Moet nog een keer alle kappen opnieuw spuiten,maar nog niet uit welke kleur.

Ik heb behoorlijk wat werkplaatshandboeken digitaal en elektrische schema's voor de 4tx(digitaal) Dus mocht er iemand hulp nodig hebben...

IMAG0323.jpg

Elk nadeel heeft zijn voordeel, als je toch aan het spuiten gaat kun je hem in alle kleuren en designs een eigen smoel geven, leuk werk toch?