Spring naar bijdragen
wout

Motorbeurs

Recommended Posts

3 minuten geleden zei robnieuw:

Hi Jan, 

Ik meen dat het voor ‘ List’ een beetje ver rijden is. Voor mij al een stuk minder. Ik denk dat ik tegen die tijd wel even langs Hoornsterzwaag tuf

Is voor mij het eind van de wereld haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey mannen,

is het niet beter om een ruitjes topic te openen ipv Wout zijn Motorbeurstopic te vervuilen??

🤣

Ik weet namelijk niet of onze pensionado daar tegen kan......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Pieter H:

Hey mannen,

is het niet beter om een ruitjes topic te openen ipv Wout zijn Motorbeurstopic te vervuilen??

🤣

Ik weet namelijk niet of onze pensionado daar tegen kan......

haha, zit wat in, er is in november een topic over geweest, dit is hier op eoa manier ingeslopen ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Woensdagmiddag/avond de stand opbouwen, met een heel speciale achterwand...

en mooie motoren...

en een takel met krukken..

Beamer en scherm voor de foto's en filmpjes..

keukenblokje met koffie en hete sneetjes...

dus genoeg redenen om de beurs te bezoeken!

Wie is van plan te gaan??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klinkt heel goed! Ik ben er zondag met m'n zoon (10 jaar), maar maak het alsjeblieft niet te gek met die stand, want wij moeten helpen met afbouwen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Prop-er:

Klinkt heel goed! Ik ben er zondag met m'n zoon (10 jaar), maar maak het alsjeblieft niet te gek met die stand, want wij moeten helpen met afbouwen!

Ik ook hoor...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als nieuweling -nog- zonder TDM kom ik donderdag langs de stand om maar eens fysiek kennis te maken met de vertegenwoordiges van de club.

Gr. Jakob

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1/30/2019 om 1:54 PM zei ThomasTDM:

Misschien volgende keer ons "logo" erbij ...... en moeten we de naam Tracer niet toevoegen???

stand lijst.jpg

beurs.JPG

U vraagt..........................

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is me allemaal nog niet helemaal duidelijk. Ik heb me opgegeven om te helpen met afbouwen, aanvang 18:00. Je ontvangt dan een afbouwpas waarop je zelf je naam moet invullen. 
Op de afbouwpas staat dat de bijbehorende toegangstijden op portal.jaarbeurs.nl te vinden zijn, daar heb je echter een inlognaam/wachtwoord voor nodig. 

- Hoe laat kun je naar binnen met een op/afbouwpas?

- Waar kun je parkeren met een op/afbouwpas?
- Heb je voor het parkeren een aparte parkeerkaart nodig?
- Waar moet je naar binnen met een op/afbouwpas?

- En wat is de ervaring met voorgaande jaren? Hoe laat is het afbouwen ongeveer klaar?

Groet,

Vincent

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heren de stand is dit jaar extra mooi omdat deze door Leon Stolk is gemaakt.

Het is heel erg jammer dat deze man die ook voor ons mooie routes maakte weg gaat.

71031BD4-3D62-4ABC-B3AC-032D11441D3F.thumb.jpeg.060a4fc822236c2944729d67fd848c6f.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind dat mijn Tracer er mooi bij staat. Mooi blauw is niet lelijk .😃 Veel plezier op de beurs .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als nieuweling even langs de TTT stand geweest, en uitgebreid gesproken met Nico en ?? (sorry, naam vergeten)

Idd, een mooie stand!

Gr. Jakob

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het was op donderdag meteen druk en gezellig op de beurs én op de clubstand, waar Nico zich een voorbeeldig gastheer toonde. Toevallig bleek Pieter toch nog even aanwezig te zijn en dan gaat het gesprek (gelukkig) al gauw over kleppen stellen en het uitproberen van het bolle ruitje. Dat laatste met een mooie aanbieding in de verzendsfeer, Pieters bedrijfsvoering ligt immers zelfs niet in de buurt van de Randstad.  

De oorspronkelijk witte TDM 900 op de stand heeft na het nodige spuitwerk echt een heel mooi plaatje opgeleverd. Geslaagd vakwerk en een mooie publiekstrekker!!

1490892591_Schermafbeelding2019-02-15om17_05_36.png.18a53a220a8ea728437d9ceff16a2ecb.png

Ik wens de standbemanning - helaas deze jaargang geen dames in strakke licra  pakjes - de komende dagen veel aanloop en wellicht ook veel nieuwe (forum) leden toe. 

Dat mooie routes met Leo Stolk zouden verdwijnen is natuurlijk jammer, maar er is voldoende gericht ander aanbod. Kijk eens bij: 

https://www.myrouteapp.com/group/routes/3534#-1/name/asc

Ook verzoeken voor specifieke routes worden gehonoreerd, waarmee tevens het bestand aan routes in deze groep wordt uitgebreid. Het mes snijdt dan aan twee kanten. De routetracks zijn/worden gemaakt in gpx bestand en - waar vermeld in de route informatie - gelijkgetrokken voor Tomtom en Here/Garmin kaarten. Dat voorkomt verbaasde gezichten, conflicten en onnodig oponthoud bij kruispunten.  

😂

bewerkt door Henk Helder

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Standbemanning op vrijdag   (niet op de foto: John en Nico) 

TTT stand 15 feb '19.jpeg

bewerkt door Nico
toevoeging

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er wordt gelachen aan de tafel!

Voor deze editie de tafel expres in het midden gezet, vorig jaar hing de standbemanning  wat teveel in het hoekje..

Zo lijkt, en is, de stand een stuk actiever en dynamischer. Ook Leon zijn spandoekie komt mooi uit!

Donderdag ochtend nog snel ff op de beurs geweest, zondag heb ik beursstand verplichtingen.. vandaar.

oant snein!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie