Spring naar bijdragen
Prop-er

TDM's op Marktplaats topic

Recommended Posts

Ik overweeg wel eens een slechtweer/pekelfiets/parkeerfiets.

Kortom, een technisch goede fiets waarbij het uiterlijk er niet toe doet en die vuilwit mag uitslaan van de zoutbloemkolen. Als het dan zover is, dit is bijvoorbeeld zo n gelegenheid, dan kan ik het niet over mijn hart verkrijgen zo'n oudje - die eerst technisch netjes in orde gemaakt moet worden - de pekel in te sturen of buiten het zicht aan een lantaarnpaal te binden Ik realiseer me dat het een afwijking is, maar kan me er niet overheen zetten. 

Ingebakken Calvinisme vrees ik,  maar misschien voor een enkeling herkenbaar. . 

bewerkt door Henk Helder

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Henk Helder:

Ik overweeg wel eens een slechtweer/pekelfiets/parkeerfiets.

Kortom, een technisch goede fiets waarbij het uiterlijk er niet toe doet en die vuilwit mag uitslaan van de zoutbloemkolen. Als het dan zover is, dit is bijvoorbeeld zo n gelegenheid, dan kan ik het niet over mijn hart verkrijgen zo'n oudje - die eerst technisch netjes in orde gemaakt moet worden - de pekel in te sturen of buiten het zicht aan een lantaarnpaal te binden Ik realiseer me dat het een afwijking is, maar kan me er niet overheen zetten. 

Ingebakken Calvinisme vrees ik,  maar misschien voor een enkeling herkenbaar. . 

Gewoon mee door de winter rijden, doen die automobilisten ook en die hoor je er niét over ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vraag me af ... als het alleen maar wat werk aan de carbs is .. waarom laat de verkoper dat niet doen door zijn bevriende monteur ( vriendenprijsje) zodat hij de volle marktprijs kan vragen ? Zou zo maar kunnen dat er iets meer aan de hand is aangezien hij meldt dat de bevriende monteur niet makkelijk een oorzaak kon aanwijzen ... 

als je zelf kunt sleutelen is dit een misschien leuke klus maar zodra je iets uit handen moet geven kun je je hier aardig op verkijken .. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

de advertentie zegt 35 KW, is het terug tunen misschien het probleem?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei André:

de advertentie zegt 35 KW, is het terug tunen misschien het probleem?

Zou me verbazen als dat geen foutje is. Je ziet wel vaker dat mensen daar maar iets neerzetten. Hayabusa’s met 1 cilinder , TDM als enduro etc etc 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toch lijkt het wel een fiets die met zorg behandeld is.

Diverse accessoires, lijkt net in de lak te zitten, voorvorkpoten zijn ook gespoten, vlgs mij een andere achterschokdemper.

Ik denk niet dattie een slecht leven heeft gehad.

Ik heb mijn 3VD ook gekocht in deze prijsklasse en als ik nu op zoek zou zijn was ik zeker gaan kijken.

bewerkt door appie26

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei appie26:

Toch lijkt het wel een fiets die met zorg behandeld is.

Diverse accesoires, lijkt net in de lak te zitten, voorvorkpoten zijn ook gespoten, vlgs mij een andere achterschokdemper.

Ik denk niet dattie een slecht leven heeft gehad.

Ik heb mijn 3VD ook gekocht in deze prijsklasse en als ik nu op zoek zou zijn was ik zeker gaan kijken.

Begrijpelijk, maar jij hebt verstand van zaken. Maar voor een leek die niet de mogelijke hoge kostenposten kan identificeren en niet zelf sleutelt kan het een kostbaar avontuur worden als er al een niet geïdentificeerd probleem is.

Een leek denkt er ook misschien niet aan om te checken of de remschijven ok zijn of dat ie niet uit zijn versnelling schiet of dat de banden kaal zijn of dat ‘ dat geluidje’  betekent dat de big end bijna aan gort is etc. Allemaal kostbaar ..

Als een verkoper iets met een probleem relatief goedkoop aanbiedt dan lijkt het me raadzaam een kundig iemand mee te nemen als je dat zelf niet bent. Eigenlijk sowieso als je een leek bent ...

voor de goede orde .. ik ben een leek

bewerkt door robnieuw

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb jammer genoeg geen ruimte voor nog een motor erbij , ik zou 'm wel willen kopen. € 600,- is een redelijke prijs. Je hebt dan in ieder geval een aardige basis voor een project.

Het vermelden van 35 kw zit in Marktplaats, die geven op een moment in het opgeven van de advertentie een paar opties mbt het vermogen vand motor. Als je het juiste vermogen wilt laten weten moet je dat in je advertentie  opnemen.

Grt,

Chris

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei robnieuw:

Begrijpelijk, maar jij hebt verstand van zaken. Maar voor een leek die niet de mogelijke hoge kostenposten kan identificeren en niet zelf sleutelt kan het een kostbaar avontuur worden als er al een niet geïdentificeerd probleem is.

Een leek denkt er ook misschien niet aan om te checken of de remschijven ok zijn of dat ie niet uit zijn versnelling schiet of dat de banden kaal zijn of dat ‘ dat geluidje’  betekent dat de big end bijna aan gort is etc. Allemaal kostbaar ..

Als een verkoper iets met een probleem relatief goedkoop aanbiedt dan lijkt het me raadzaam een kundig iemand mee te nemen als je dat zelf niet bent. Eigenlijk sowieso als je een leek bent ...

voor de goed orde .. ik ben een leek

Op iets wat op een TDM leek!?????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie