Jump to content
Sign in to follow this  
Tdm850 johan

Vraagje

Recommended Posts

Heeft denk ik te maken met wel of geen lid van de TTT club. Leden kunnen meer en meer zien op dit forum.

grt,

Chris,

024/95,

3VD rules...

Guest

Dat klopt wat Chris hierboven aangeeft, geregistreerde gebruikers op het forum kunnen maar in enkele topics reageren (Algemeen / Motormarkt / Prietpraat en FF voorstellen).

Het topic waarin jij wilt reageren staat onder "TDM" welke jij wel kan lezen maar niet kan reageren, maar schroom je niet om bijvoorbeeld technische vragen gewoon in algemeen te stellen.

Helaas heeft het nieuwe "reset" bestuur gemeend het forum voor een groot deel weer af te moeten sluiten voor forumgebruikers die niet betalend lid zijn van de club. Het vorige bestuur was juist van mening te toegangkelijk open te houden voor een zo groot mogelijk bereik. Tevens gaan "niet" leden hun vragen die niet in het agesloten gedeelte gesteld kunnen worden op het wel open gedeelte stellen waardoor weer een rommelig geheel ontstaat. Ik ben benieuwd hoe de leden hier over denken en zou het wel eens op de ALV willen bespreken. En kom nou niet aan met die AVG toestanden want daar kun je ook in overdrijven....

Edited by Bierco

9 uur geleden zei Bierco:

Helaas heeft het nieuwe "reset" bestuur gemeend het forum voor een groot deel weer af te moeten sluiten voor forumgebruikers die niet betalend lid zijn van de club. Het vorige bestuur was juist van mening te toegangkelijk open te houden voor een zo groot mogelijk bereik. Tevens gaan "niet" leden hun vragen die niet in het agesloten gedeelte gesteld kunnen worden op het wel open gedeelte stellen waardoor weer een rommelig geheel ontstaat. Ik ben benieuwd hoe de leden hier over denken en zou het wel eens op de ALV willen bespreken. En kom nou niet aan met die AVG toestanden want daar kun je ook in overdrijven....

Een deel van het forum is niet afgesloten omdat mensen niet of wel betalend lid of zijn maar omdat we ivm de regelgeving in het kader van de wet op de privacy sommige topics minder toegankelijk hebben moeten maken. In de laatste 10 klepper is dit ook al gecommuniceerd.

49 minuten geleden zei Jan:

Een deel van het forum is niet afgesloten omdat mensen niet of wel betalend lid of zijn maar omdat we ivm de regelgeving in het kader van de wet op de privacy sommige topics minder toegankelijk hebben moeten maken. In de laatste 10 klepper is dit ook al gecommuniceerd.

Als je privacy beleid kunt maken voor "betalende" leden kun je het ook voor "niet betalende" leden maken is mijn mening. Tenzij je het Forum als communicatiekanaal voor de "betalende" leden wilt gebruiken, maar dan heet het ook geen Forum meer......

47 minuten geleden zei Bierco:

Als je privacy beleid kunt maken voor "betalende" leden kun je het ook voor "niet betalende" leden maken is mijn mening. Tenzij je het Forum als communicatiekanaal voor de "betalende" leden wilt gebruiken, maar dan heet het ook geen Forum meer......

John pakt dit positiever op dan jou, hij wil gewoon lid worden! En het is toch niet verkeerd dat een clublid wat meer service en toegang heeft?

Dat is juist een van de voordelen van het clublid zijn!

Het grootste deel van het forum is gewoon toegankelijk voor iedereen die zich aanmeld, dus is het nog steeds een Forum!

3 uur geleden zei Pieter H:

John pakt dit positiever op dan jou, hij wil gewoon lid worden! En het is toch niet verkeerd dat een clublid wat meer service en toegang heeft?

Dat is juist een van de voordelen van het clublid zijn!

Het grootste deel van het forum is gewoon toegankelijk voor iedereen die zich aanmeld, dus is het nog steeds een Forum!

Probeer je gewoon een discussie aan te gaan, word je direct weer als "negatief" geframed. Beetje jammer allemaal......

25 minuten geleden zei Bierco:

Probeer je gewoon een discussie aan te gaan, word je direct weer als "negatief" geframed. Beetje jammer allemaal......

Dat klopt niet Heerco. Jan reageert als eerste en haakt mooi in op je discussie.

Het zou een agenda punt kunnen zijn. En er is al eerder over gesproken ligt me bij onder het vorige of vorig vorige bestuur.

De AVG kom je niet meer onderuit denk ik.

3 uur geleden zei Bierco:

En je wordt niet als negatief geframed, zo heb ik dat niet bedoeld, jammer dat je dat zo ervaart..

Ik vind het niet meer dan vanzelfsprekend dat leden meer mogelijkheden op het forum hebben dan niet-leden, dus ik vind het een goede keuze van het nieuwe bestuur.

Het forum loopt best wel goed vind ik, mooi opgefrist qua kleurstelling en logo, dat draagt mede bij aan een positieve beleving.

En ik zie best veel bijdragen van zowel leden als niet-leden, daarnaast krijg ik regelmatig per PB  technische vragen betreffende onderhoud en reparaties die ik natuurlijk ook zo goed mogelijk beantwoord.

Groet, Pieter

1 uur geleden zei Pieter H:

mooi opgefrist qua kleurstelling en logo, dat draagt mede bij aan een positieve beleving.

Tranen in mijn ogen van ontroering. Wat een heerlijk positieve beleving krijg ik van die kleurtjes en dat prachtige logo.

1 uur geleden zei Japie:

Tranen in mijn ogen van ontroering. Wat een heerlijk positieve beleving krijg ik van die kleurtjes en dat prachtige logo.

Ik vraag me bijna af wie dat logo gesponsord heeft....

15 minuten geleden zei Bierco:

lol.Japie?

12 uur geleden zei Bierco:

Op het moment dat iedereen die zich meldt op het forum weer toegang heeft tot alles heb je weer een probleem mbt de wet op de privacy. Je kunt dit uiteraard voorkomen door zoals al eens eerder geopperd bijv. foto's te gaan voorzien van zwarte balkjes. Voorlopig hebben wij voor deze opzet gekozen waardoor er voor inderdaad voor leden meer mogelijkheden zijn. Bovendien maken wij geen privacy beleid we proberen er een invulling aan te geven.

4 uur geleden zei Japie:

daar mag je Leon voor bedanken, die heeft er veel tijd aan besteed.

3 uur geleden zei Bierco:

Tja, niet iedereen heeft een schoonzoon die voor zo'n klusje betaald wordt... Gelukkig zijn er nog leden die zich belangeloos voor de club inzetten omdat ze zich betrokken voelen. Dus geen steken onder de gordel nodig Heerco...beetje erg misplaatst. Jammer.

9 uur geleden zei Pieter H:

Tja, niet iedereen heeft een schoonzoon die voor zo'n klusje betaald wordt... Gelukkig zijn er nog leden die zich belangeloos voor de club inzetten omdat ze zich betrokken voelen. Dus geen steken onder de gordel nodig Heerco...beetje erg misplaatst. Jammer.

Jammer dat Leon dat niet gedaan heeft in de periode toen hij nog in het bestuur zat, tenzij hij toen geen toestemming had.

16 minuten geleden zei T(DM)eus:

Jammer dat Leon dat niet gedaan heeft in de periode toen hij nog in het bestuur zat, tenzij hij toen geen toestemming had.

Je kunt in de loop der jaren tot nieuwe inzichten komen. Dan komen ook de nieuwe ideeën. Daar is niks mis mee Teus.

Op 4-7-2018 om 5:33 PM zei Japie:

Ik ben blij om te lezen dat jij ontroerd raakt van deze positieve ontwikkelingen op het forum. Het is fijn om te zien dat er nu leden zijn die zich met hart en ziel inspannen om de club leuk en aantrekkelijk voor leden en potentiële leden te maken en houden. Iets wat al geen eenvoudige taak is. Maar waar men zich terdege van bewust is.

Lui achterover hangen in de luie stoel is er niet meer bij Jaap.

Edited by Alex

16 uur geleden zei Japie:

1 uur geleden zei harrrumpie:

Je kunt in de loop der jaren tot nieuwe inzichten komen. Dan komen ook de nieuwe ideeën.

1 uur geleden zei harrrumpie:

Lui achterover hangen in de luie stoel is er niet meer bij Jaap.

OK heren, gezien de berichten is het komkommertijd...... maar mij zal je niet lui achterover zien hangen.....speciaal voor onder andere @japie een lekker fris zomerlogo ontworpen....

jamaha.jpg

Edited by ThomasTDM

10 minuten geleden zei ThomasTDM:

OK heren, gezien de berichten is het komkommertijd...... maar mij zal je niet lui achterover zien hangen.....speciaal voor onder andere @japie een lekker fris zomerlogo ontworpen....

komkommertijd tdm.jpg

????Thomas????