Jump to content
Guest

Harrumpie volgeling

Recommended Posts

Goede morgen Na meer dan tien jaar TDM is de kogel door de kerk, Harrumpie heeft er een volgeling bij. Gisteren de bestelling geplaatst, race blue is de kleur. Bijzonderheden heeft ze, nog, niet. Groet, Coos

[quote="ThomasTDM"]Dat is dan nummer 3 volgens mij in de club[/quote] Morge Thomas, Je weet het nooit Thomas, misschien zijn er nog een paar geheime Tracer rijders. Verheug me nu al op de levering, hoewel, het sneeuwt hier als een wilde. Groet uit CH

....en behoorlijk mistig ook zo te zien. Ik hoop dat je snel een mooi plaatje kan maken van je nieuwe aanwinst. Wanneer wordt hij geleverd? Ik heb hem nog niet in het wild gezien in blauw. De meeste zijn rood. Kwam hier nog een leuke aanpassing tegen, alhoewel het natuurlijk "zonde" is een nieuwe motor gelijk te laten spuiten, maar het resultaat is wel erg mooi. Lijkt een beetje op de mooiste 900 van onze club (van Cees) http://www.mt-09-tracer.com/viewtopic.php?t=677

[quote="ThomasTDM"]....en behoorlijk mistig ook zo te zien. Ik hoop dat je snel een mooi plaatje kan maken van je nieuwe aanwinst. Wanneer wordt hij geleverd? Ik heb hem nog niet in het wild gezien in blauw. De meeste zijn rood. Kwam hier nog een leuke aanpassing tegen, alhoewel het natuurlijk "zonde" is een nieuwe motor gelijk te laten spuiten, maar het resultaat is wel erg mooi. Lijkt een beetje op de mooiste 900 van onze club (van Cees) http://www.mt-09-tracer.com/viewtopic.php?t=677[/quote] Die korte achterkant staat hem een stuk beter dan dat lompe stuk plastic waar die standaard van voorzien is.... Mooie kleurecombi ook trouwens.

Gegroet Ziet er inderdaad niet fout uit. Veranderingen zitten er voorlopig niet aan te komen. Als de knip weer wat vulling heeft bekomen dan staan er diverse veranderingen klaar (o.a. Knipperlichten, vervanging van dat lompe ding, kuipruit) Maar ach, er is altijd wel iets te verbeteren, zelfs aan een TDM Groet uit een winters Zwitserland Coos p.s. Levering zsm, een a twee weken denkt de dealert

Gefeliciteeeeeeeeerd Jacobus toppie Enneh, Harrrumpie volgeling :shock: kweenie of dat nou zo verstandig is mad Veel plezier met je Tracerrrrrrrrr :thumbsup: Greeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzz, vanuit een warm Curacau, Harrrumpie proost

Guest LeonS
Mooi man, Er stond ook een mooie kleur blauw op de motorbeurs. FOTO niet meer up-to-date :Foto: Ik had echter een andere gedachte bij de topic titel, meer in het licht van de ALV van verderop deze maand. Maar goed, ik ben op dat gebied dus ook een Harrumpie volgeling :link:

Guest LeonS
Nee joh, de Tracer is me nét even te klein.. Ik houd het voorlopig gewoon bij de TDM. Wel een mooie andere parallel twin,ook met 270 gr krukas gezien :) Maar dat zal nog wel een flinke tijd gaan duren voordat ik zover ben.

[quote="LeonS"]Nee joh, de Tracer is me nét even te klein.[/quote] Dat is te zien. Je past niet eens op de foto lol.

[quote="jacobus cookie"]Goede morgen Na meer dan tien jaar TDM is de kogel door de kerk, Harrumpie heeft er een volgeling bij. Gisteren de bestelling geplaatst, race blue is de kleur. Bijzonderheden heeft ze, nog, niet. Groet, Coos[/quote] toppie Gefeliciteerd, Jacobus. Lijkt me leuk speelgoed in de bergen :link: green biker

[quote="LeonS"]Nee joh, de Tracer is me nét even te klein.. Ik houd het voorlopig gewoon bij de TDM. Wel een mooie andere parallel twin,ook met 270 gr krukas gezien :) Maar dat zal nog wel een flinke tijd gaan duren voordat ik zover ben.[/quote] Africa Twin?

zeker weten......................................... denk ik. geen geld voor, maar in de toekomst. :oops: sorry, maar echt wel. :X

Guest LeonS
[quote="LeonS"]Nee joh, de Tracer is me nét even te klein.. Ik houd het voorlopig gewoon bij de TDM. Wel een mooie andere parallel twin,ook met 270 gr krukas gezien :) Maar dat zal nog wel een flinke tijd gaan duren voordat ik zover ben.[/quote] [quote="voodoo"]Africa Twin?[/quote] De Africa Twin zit me als gegoten, net zo lekker als een KTM 1190 Adventure en is inderdaad ook verkrijgbaar in mooi Silberpfeil Grijs in plaats van rood met die afschuwelijke plakplaatjes erop. Je moet wat te dromen hebben, nietwaar? :) :)

[quote="SoSo"]hoe vond je de zwarte uitvoering?[/quote] Zwart is geen kleur [size=50]maar wel mooi[/size] :]

zwart is juist alle kleuren nico, er wordt namelijk geen enkele kleur terug gekaatst.

Nico heeft gelijk..... Zwart is feitelijk geen kleur... Kleuren kan je zien in de regenboog. Overigens.. zwart wordt wel ervaren als een kleur. ;) grt, Chris

Guest
[quote="LeonS"] De Africa Twin zit me als gegoten, net zo lekker als een KTM 1190 Adventure en is inderdaad ook verkrijgbaar in mooi Silberpfeil Grijs in plaats van rood met die afschuwelijke plakplaatjes erop. Je moet wat te dromen hebben, nietwaar? :) :)[/quote] Dan heb je niet echt lange benen, ik kwam met mijn knieën al tegen de uitsparingen in de tank waardoor je benen al naar buiten worden gedrukt. Met een motorbroek aan met knie bescherming wordt dat alleen maar erger :( Dit zelfde geld voor meerdere motoren waaronder de Super Tenere / Ducati Multistrade / Honda Cross tourer etc. Dus gewoon lekker op de TDM blijven rond tuffen ;)

Sinds afgelopen vrijdag ligt er op de grond bij Hans van Wijk motoren ook een heel kwijlspoor, vanaf de Africa twins (staan er diverse) naar de deur. Is van mij :lol: :Y

[quote="TheoTDM"]Sinds afgelopen vrijdag ligt er op de grond bij Hans van Wijk motoren ook een heel kwijlspoor, vanaf de Africa twins (staan er diverse) naar de deur. Is van mij :lol: :Y[/quote] Inmiddels al een paar video's op youtube van de Africa Twin gezien en inderdaad een leuke motor... :oops: En ik vindt de MT-07 ook een mooie motor, is wel weer heel wat anders dan een TDM...

Avond, Zo de eerste kilometers zitten er op, de "Töff" rijdt heerlijk. Natuurlijk heel anders dan mijn oude TDM, niet beter maar anders. Je kan goed merken dat je op een nieuwe motor zit. Heb tot op heden nog geen aanleiding om dingen te veranderen, ja het windscherm is net als bij de TDM niet bijzonder maar er valt goed mee te leven. Wat me wel opvalt is dat ik de Tracer een stuk lawaaiiger vind dan mijn TDM (originele uitlaten), Zal wel niets aan te doen zijn want alle verkrijgbare uitlaten zijn vast niet stiller dan een originele uitlaat. Groet uit een, nog, fris Rickenbach. Coos

Guest LeonS
Eens kijken of ik mijn zwagert kan overhalen tot een clublidmaatschap. Heeft de zwarte Tracer uit de voorraad bij Hans van Wijk gekocht. :honger: :honger: Is een 2015 model maar hij wilde per se de zwarte en die is in de 2016 versie niet leverbaar

[quote="LeonS"]Eens kijken of ik mijn zwagert kan overhalen tot een clublidmaatschap. Heeft de zwarte Tracer uit de voorraad bij Hans van Wijk gekocht. :honger: :honger: Is een 2015 model maar hij wilde per se de zwarte en die is in de 2016 versie niet leverbaar[/quote] Kan je wel makkelijk een uitgebreide proefrit maken ff- [size=20]en overstag gaan[/size]