Jump to content

TDM850 van 1998 Stottert bij constante snelheid ,wie kan me

Guest
 Share

Recommended Posts

bekend TDM probleem, vraag gesteld door een bezoeker die zich vergeet voor te stellen... op de testbank haal je het er niet uit, want je test alleen acceleratie en topvermogen. terwijl dit optreedt bij kleine gasklep opening. toch maar even de mogelijkheden hieronder: dus de volgende mogelijkheden: TPS sensor defect of niet goed afgesteld, een bobine niet helemaal fris meer stekkertjes op bobine of op CDI vervuild of los bougiekabels niet fris meer carburateurs niet goed synchroon gesteld carburateurs niet goed afgesteld enz enz.. dus een leuk klusje! meestal krijgen wij ze wel weer goed aan de loop....! groet, Pieter Hessels PS stel je nog ff voor bij topic Even Voorstellen, is wel zo netjes.... :thumbsup:

• 5 years later...

Hoi Pieter,

Ik heb het probleem dat na een tijdje rijden, mijn Tdm850 stottert met optrekken. Mijn gevoel zegt ook te weinig stroom naar de bougies. Waar moet ik het zoeken. Accu? (ik heb er een goedkope in ztten)

Groetjes Gido

3 uur geleden zei Gido:

Hoi Pieter,

Ik heb het probleem dat na een tijdje rijden, mijn Tdm850 stottert met optrekken. Mijn gevoel zegt ook te weinig stroom naar de bougies. Waar moet ik het zoeken. Accu? (ik heb er een goedkope in ztten)

Groetjes Gido

Hoi Gido,

Welkom op ons forum.

Hoewel je ongetwijfeld een advies op jouw vraag krijgt waar je mee verder kan, is het wel zo sympathiek je even voor te stellen op de daarvoor bestemde pagina, eventueel met een foto van jouw trots.

Vinden we allemaal leuk.

Groeten,

Marcel. 

• 2 weeks later...