Jump to content

11 t/m 13 september Clubweekend Lutzerath

Guest
 Share

Recommended Posts

[quote="harrrumpie"]En hoe laat vertrekt de muldertrein vrijdag richting sevenum? Dan wil ik wel weer aan haken :thumbsup:[/quote] 8.00 vertrek afrit Hattem aan de A50 8.18 aankomst Shell pompstation " De Somp" bij Apeldoorn (Arthur ?) 9.35 aankomst Sevenum

[quote="Arthur"]Prima Jan, ik sluit graag aan idd. Maar bedoel je niet tankstation de Brink (Texaco) aan de A50 zoals de vorige keer? De Somp (shell) ligt volgens googlemaps a.d andere kant v.d weg toch?[/quote] Ik zou aan de rechterkant gaan staan richting Arnhem lol.

En weer thuis!!! een beetje moe, maar voldaan (zoals dat zo mooi heet). Het was een fantastisch mooi weekend. Een kleine 900 veelal bochtige kilometers verreden. Iedereen hartelijk bedankt die aan dit weekend heeft bijgedragen: de organisatoren, route-uitzetters, voorrijders, mijn kamergenoot, Piet Paulusma en het hele aanwezige gezelschap. Leuk om naast de al bekende gezichten ook een paar "nieuwelingen" te zien. Tot ziens bij een volgende gelegenheid. Groet, Case

Ook weer thuis. Net Fred nog even aan telefoon gehad. Hij heeft het ook gehaald. We konden zonder problemen bij Sevenum komen. Daar accu gewisseld met Rob. Dat was voldoende. Weer een paar nieuwe en gezellige buitenlandgangers erbij dit weekend. Gelukkig hebben de weersvoorspellers het niet altijd goed. Regen voorspeld maar bijna niet gezien (op een natte weg na). Mooie wegen, goed eten en drinken. Goed gezelschap. Wat wil een mens nog meer. Jammer dat je er niet bij was, Eelco :( . Ik zou de rekening bij het restaurant neerleggen. :link:

Half vier de TDM in de garage geparkeerd. Op de terugweg stond er een waypoint niet goed waardoor weinig mensen de ijsshop gevonden zullen hebben schat ik zo. Wij hebben een stop gemaakt langs de snelweg en uiteindelijk toch nog even Sevenum aangedaan met 3 man. Na een uitsmijter uiteindelijk het laatste stukje nog even gedaan. Was een top weekend met lekker weer en leuke mensen. Ik heb me in ieder geval kostelijk vermaakt

[quote="Jan"] uiteindelijk toch nog even Sevenum aangedaan met 3 man. Na een uitsmijter uiteindelijk het laatste stukje nog even gedaan. Was een top weekend met lekker weer en leuke mensen. Ik heb me in ieder geval kostelijk vermaakt[/quote] Dat laatste heb ik maar overgelagen , daardoor nog net op tijd om motoGP te kijken :o Dit weekend was weer perfect zoals verwacht : proost :] :eten: proost :] :honger: enz..

Ook weer thuis. Na de het vlaggetje met de naam Ijsshop het stukje autobahn met gepaste snelheid afgeragd. Het laatste stukje route van Viersen naar Sevenum niet gedaan. Via Venlo oost nog even getankt en een snelle hap daarna richting huis. Prima routes :] lekker eten :eten: , mooi weer :thumbsup: en goed gezelschap :Y proost Kortom een heel fijn weekend, ik heb ervan genoten. Organisatie bedankt :like

Vrijdag en Zaterdag ochtend lekker gereden, nadat zaterdag mijn eenpitter een kleine upgrade had ondergaan en opeens een tweepitter werd. weer wat geleerd, hoe maak je een bougie vetvrij met behulp van electriciteit, iets voor de technische pagina. Mannen, dank voor de hulp en mentale ondersteuning. ik heb inmiddels mijn andere blauwe motor voorzien van nieuwe koelslangen en ben op zoek naar een anders 3VD, reserve onderdelen genoeg zullen we maar zeggen. groet uit Amsterdam . Edited by Guest

Ik ga me aansluiten bij de lofzang, geweldig genoten Eerste echte rit......moet nog leren.....maar Hans, bedankt voor het voorrijden. Fred bedankt voor je aanwijzingen en de rest bedankt voort de gezelligheid. Hans vb , kerel wat kun jij zagen.haha, beregezellig! Volgende rit met hemelvaart; count me in!!!

Ben nog een groepje tegen gekomen op vrijdag. Kijked naar onze beide routes moet dat nét na de Hoge Venen geweest zijn. Riet vond al dat ik zo uitbundig aan het zwaaien was *O* *O*