Jump to content

11 t/m 13 september Clubweekend Lutzerath

Guest
 Share

Recommended Posts

Aantal deelnemers tot nu toe: Harm Scholten Nico vd Meer Cees van Schayk Hans Rijzenga Jan Mulder Thimmo van Garderen Rob Leferink Arthur Holthuis Fred Uilkema Edwin Bakker Roel van Huystee Theo den Ouden Matthijs Mulder Jaap Kouwenhoven Peter Petersen  Connie Petersen Bovenstaande deelnemers kunnen mee maar daarmee zitten we vol. We hebben inmiddels contact gehad met Hotel Maas maar er blijkt niet nog meer ruimte. Mensen die toch nog mee (zouden) willen komen op de reservelijst en kunnen mee als iemand anders afmeldt Edited by Guest

• 2 weeks later...
[quote="roelh1"]Helaas moet ik ivm werkomstandigheden :evil: afhaken voor het najaarsweekend in Lutzerath. Hopelijk kan er nog iemand anders in mijn plaats mee. gr.Roel[/quote] Voor de liefhebber: er is dus nu [size=150]1[/size] vrije plaats

[quote]Voor de liefhebber: er is dus nu [size=150]1[/size] vrije plaats[/quote] [quote] Ha Jan, tbv het schonen van dit topic: is plekje nog vrij? grt,Leon[/quote] Yep; na dit weekend meld ik het af bij Maas. Dus maandag kan het eraf Dus....... Tot maandag a.s. is die ene plek nog vrij. De weersvooruitzichten zijn goed dus wat let je............