Jump to content
Guest

Robz ff voorstellen

Recommended Posts

Dag TDM/TRXers, Ik ben Rob en woon in Zoetermeer, vandaar Robz. Sinds de motorbeurs ben ik lid en stel me bij deze voor. Ik ben 48 en één van de jonkies in deze club. Mijn TDM komt van 2009 en wordt ongeveer 7000 km per jaar bereden. Het is mijn tweede TDM 900, tussentijds even afgelost door een Honda NC met automaat. Mijn eerste liefde op motorgebied was een Yamaha XZ 550 met cardan en veel kofferwerk en de tweede een FZ 750. Daarna oud spul en een tijd een NTV 650 van Honda voor woon- werkverkeer. Momenteel gebruik ik de TDM (2) wekelijks voor woon- werkverkeer en daarnaast voor de lol ook met één van mijn kinderen of vrouw achterop. Vanaf nu wellicht ook voor enkele toertochtjes, bij de kennismakingsrit ben ik er bij. Wellicht tot dan. Mocht er nog iemand vanuit Zoetermeer of Den Haag komen, misschien kunnen we samen oprijden. De koffie staat in dat geval klaar. Ik ben lid geworden voor de gezelligheid en ook om met jullie ervaringen te delen over allerhande zaken. Veel onderhoud doe ik nog niet zelf maar het lijkt me wel leuk om te doen. Groet, Robz

[quote="Brabo72"]Welkom Rob. Ik weet niet wat de gemiddelde leeftijd is, maar ik zit ruim onder die van jouw :Blij Up:[/quote] Ik ik er ruim boven :Whiper:

Beste Allen,

Zojuist heb ik mijn lidmaatschap voor de club opgezegd vanwege de verkoop van mijn TDM 900. Een erg fijne motor, maar toch heb ik gekozen voor verjonging. Het is een NC750x met DCT uit 2016 geworden. Een keuze die tot vraagtekens leidt weet ik uit ervaring, maar de automatische bak gaf bij mij de doorslag. Terugschakelen voor motorrem met een druk op de knop is top. 

Jullie allemaal nog veel plezier van de TDM en wellicht tot een volgende keer.