Jump to content

voetsteunen passagier

Guest
 Share

Recommended Posts

Is er iemand die al iets bedacht heeft hoe een passagier niet met zijn hakken op de uitlaat kan komen? Bij mijn TDM 900 is de oplossing wel voor de rijder maar niet voor de passagier. Aangezien mijn vrouw toch wel eens achterop wil en niet stil kan blijven zitten :link: komt ze met haar hakken op de uitlaat. Met als gevolg zwarte zooi op mijn uitlaat en gesmolten motorlaars zolen :twisted: :twisted: . Als iemand daar al iets bedacht heeft zou ik het graag vernemen. greetzzz Hans

[quote="Hans"]Is er iemand die al iets bedacht heeft hoe een passagier niet met zijn hakken op de uitlaat kan komen? Bij mijn TDM 900 is de oplossing wel voor de rijder maar niet voor de passagier. Aangezien mijn vrouw toch wel eens achterop wil en niet stil kan blijven zitten :link: komt ze met haar hakken op de uitlaat. Met als gevolg zwarte zooi op mijn uitlaat en gesmolten motorlaars zolen :twisted: :twisted: . Als iemand daar al iets bedacht heeft zou ik het graag vernemen. greetzzz Hans[/quote] Tweede motor voor de bijrijdster lol. Heb verder geen idee :N

Is idd een probleem bij de 900 en kan het ook zijn bij de 4TX. Bij mij scheelde het al een hoop smurrie toen ik haar verbood om hoge hakken te dragen achterop de motor ;) grt, Chris 024 / 95 3VD rules. . . zat te denken ff- ik wil 4TX passagiersvoetsteunen op de 3VD.... krijg ik dan ook smurrie op de uitlaat?? .

[quote="Hans"]bedankt voor het meedenken ik ben benieuwd naar het vervolg. greetzzz Hans[/quote] We zijn even een prototype van een hitteschildje aan het maken, (voordeel van een leerling metaalbewerking) foto volgt. bij voldoende animo kunnen we het in productie nemen. Prijs zal rond de 60 euro per set worden schat ik in. groet, Pieter

[url=http://s1374.photobucket.com/user/hpsmotoren/media/uitlaatscherm%20900_zpssrigwego.jpg.html][img]http://i1374.photobucket.com/albums/ag403/hpsmotoren/uitlaatscherm%20900_zpssrigwego.jpg[/img][/url] Is dit wellicht de oplossing? en verlengd hitteschild, nu als prototype even uit een plaatje aluminium gemaakt, maar voor de definitieve versie uit RVS plaat. mooi met geslepen oppervlak, net als onze radiateurgrilles. We gaan de bevestiging aan de bovenzijde zo maken dat hij aan de ophangbout van de uitlaat vast komt. dan hoeft er niets geboord te worden. indien belangstelling, graag een pb-tje! groet, Pieter

Dat heeft je "leerling" mooi gefabriceerd maar zou dit wel voldoende zijn Pieter, het plaatje ligt dicht op de demper dus zal ook uiteindelijk lekker warm worden lijkt mij?

[quote="Alex"]Dat heeft je "leerling" mooi gefabriceerd maar zou dit wel voldoende zijn Pieter, het plaatje ligt dicht op de demper dus zal ook uiteindelijk lekker warm worden lijkt mij?[/quote] de ronding moet nog wat mooier, en als het vast bevestigd is, zit hij rondom mooi vrij!

[quote="Bierco"]Je moet je vrouw/vriendin/partner* gewoon thuislaten. Zit je ook niet met het probleem..... *[size=85]doorhalen wat niet van toepassing is[/size][/quote] Nou....als ik mijn vriendin mee neem dan ziet mijn vrouw dat aan de vlekken op mijn uitlaat lol.

[quote="Bierco"]Je moet je vrouw/vriendin/partner* gewoon thuislaten. Zit je ook niet met het probleem..... *[size=85]doorhalen wat niet van toepassing is[/size][/quote] [quote="fernand"]Nou....als ik mijn vriendin mee neem dan ziet mijn vrouw dat aan de vlekken op mijn uitlaat lol.[/quote] Wat moet ik daar nou weer van denken.....

[quote="Bierco"]Je moet je vrouw/vriendin/partner* gewoon thuislaten. Zit je ook niet met het probleem..... *[size=85]doorhalen wat niet van toepassing is[/size][/quote] [quote="fernand"]Nou....als ik mijn vriendin mee neem dan ziet mijn vrouw dat aan de vlekken op mijn uitlaat lol.[/quote] Gewoon je uitlaat goed wassen voor je naar huis gaat en je vrouw hem ziet..... lol. lol. lol.

[quote="Bierco"]Je moet je vrouw/vriendin/partner* gewoon thuislaten. Zit je ook niet met het probleem..... *[size=85]doorhalen wat niet van toepassing is[/size][/quote] [quote="fernand"]Nou....als ik mijn vriendin mee neem dan ziet mijn vrouw dat aan de vlekken op mijn uitlaat lol.[/quote] [quote="M-thing"]Gewoon je uitlaat goed wassen voor je naar huis gaat en je vrouw hem ziet..... lol. lol. lol.[/quote] En uit kijken dat ie niet naar verbrand rubber ruikt! :o

[quote]"Bierco" Je moet je vrouw/vriendin/partner* gewoon thuislaten. Zit je ook niet met het probleem..... *[size=85]doorhalen wat niet van toepassing is[/size] "fernand" Nou....als ik mijn vriendin mee neem dan ziet mijn vrouw dat aan de vlekken op mijn uitlaat lol. "M-thing" Gewoon je uitlaat goed wassen voor je naar huis gaat en je vrouw hem ziet..... lol. lol. lol. "Manus63"En uit kijken dat ie niet naar verbrand rubber ruikt! :o[/quote] off topic! Dan had je er eerst even op moeten spugen lol. lol. lol. lol. lol. Nou Anne zo kan ie wel weer lol. lol.