Jump to content

Power Bank...

Guest
 Share

Recommended Posts

[quote="Pieter H"] daarvan krijg je gaatjes in je pak.. dus pak lek.... :o [/quote] Valt wel mee als je het op de borstzak naait (niet door en door) dn ze hebben ook versies die je op kunt strijken. [img]http://i27.photobucket.com/albums/c178/thomas-t-sax/clubjase.jpg[/img] [quote="Pieter H"] en we zijn toch geen M.C. hoop ik?[/quote] Standbemanning (en sommige buitenland weekenders) hebben ook shirtjes met embleem, Ik vind het persoonlijk wel leuk. Maar geen doodshoofd of een arend op je rug natuurlijk.

[quote="ThomasTDM"]Nou nog een badge met het TDM-TRX logo laten borduren. Inkoop € 3 bij 100 stuks, verkopen voor € 10 http://www.emblemen-badges.nl[/quote] Beetje overdreven die winstmarge. Is bij zo'n vermogende club niet nodig. Nu kan zo'n TDM-TRX badge nog qua formaat. Stel je voor dat er ook nog bij moet: MT-09 Tracer. Geheel nieuw en dan al direct zoveel ruimte opeisen ff- Wordt een rug-brede-badge. Bij welke motorclubs zie dat nou toch ook alweer? 8-)

[quote="Pieter H"] daarvan krijg je gaatjes in je pak.. dus pak lek.... :o en we zijn toch geen M.C. hoop ik?[/quote] [quote="jacobus cookie"] :copper2: Nee Pieter, dat embleem moet op je mouwloze spijkerjas :twisted:[/quote] Daarvoor kan je dan weer bij Fernand terecht... 8-)

[quote="Threser"]Dat was vandaag inderdaad even een verrassing, met m'n handen vol me natuurlijk eerst aflopen vragen welke betelling ik nu weer complete vergeten was. Die ervaring had ik ook, maar toen ik eenmaal doorhad wat het was: leuk en handig. :thumbsup: Bedank bestuur! Ik kan nu thuis echter niet meer vertellen dat ik even niet bereikbaar was, omdat mijn telefoon leeg was. Hoe vaak kun je trouwens je telefoon opladen met een volle powerbank?? green biker