Jump to content

wegafsluitingen in Duitsland

Guest
 Share

Recommended Posts

Kreeg net een nieuwsletter van Tyre, dat tyre pro gebruikers dit als poi bestand kunnen laden. En is dan natuurlijk handig bij het plannen, wat dan overigens ook met garmin werkt. Aangezien ik zelden op de pc een rit plan, kan ik uiteraard niks zeggen over hoe het in de praktijk werkt maar de basis tyre is appeltje eitje, pro weer wat uitgebreider maar niet geheel gratis. Een beetje pc techneut zet dan natuurlijk weer zo om naar mapsource of basecamp , toch?

in tyre (ook de gratis versie) is (als je Garmin is aangesloten) de gemaakte route gewoon via [b][i]bestand/opslaan als[/i][/b] op te slaan als GPX bestand welke dan weer in mapsource en basecamp te gebruiken is. dus inderdaad zoals Paulus al zegt appeltje eitje. grtgrrt.

[quote="Bierco"] Polizei mannetje komt me bekend voor......... Ben volgen mij als eens door hem staande gehouden,en ik was niet alleen 8-)[/quote] Yep, Jaartje of vijf/zes geleden denk ik. Ondanks een lijst overtredingen zo lang als mijn arm kwamen we er allemaal vanaf met € 35,00 p.p. "warnungsgeld" Goede herinnering aan dat weekend.

[quote="Lonelyrider"]Jacobus, Staat er ook bij waarom deze wegen zijn gesloten voor motoren? Gr, Lonelyrider aka Jan van Ingen[/quote] Nou, ik heb een vaag vermoeden. Waarschijnlijk zul je daar niet als Lonelyrider rondrijden, en omwonenenden zijn de motorrijders gewoon beu. Als zuid limburger kom ik natuurlijk ook vaak in eifel, meestal ga ik met krieken van de dag en ben ca 10.00 uur weer thuis. Ik heb er dan ca 200 / 250 km opzitten, en heb kunnen rijden wat je ooit geleerd hebt; al is dat niet zo bijzonder.Daarna is het zonde van de tijd en benzine om je dan nog op de weg te begeven: aansluiten in de file. Ik werk wel eens bij mensen die langs de "toeristenroute" wonen, En die zijn de overlast zo beu, dat kun je niet geloven. En svp geen blerpijpen.