Jump to content

Wat deed jij vandaag met je TDM/TRX/TRACER?

Recommended Posts

• Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 4 weeks later...

Vandaag de TDM900 weer uitgelaten in de omgeving van Boskoop.

En natuurlijk mijn vernieuwd zadel uitgetest, daar was vorig jaar geen tijd meer voor.

Geen TDM’s tegen gekomen, misschien morgen.

Heerlijk een stukje gereden, voor het eerst met m'n vrouw als passagier.

Ging prima. Verder de AliExpres hendels gemonteerd. Daarbij bleek dat de remhendel niet goed was. Ik bleek de set voor een later model besteld te hebben. Snel nog een setje besteld, nu wel de juiste.

Wel de koppelingshendel laten zitten,  die doet het prima. Nu hoeven mijn vingers niet zo ver te reiken.

4 minutes ago, Yammer900 said:

Heerlijk een stukje gereden, voor het eerst met m'n vrouw als passagier.

Ging prima. Verder de AliExpres hendels gemonteerd. Daarbij bleek dat de remhendel niet goed was. Ik bleek de set voor een later model besteld te hebben. Snel nog een setje besteld, nu wel de juiste.

Wel de koppelingshendel laten zitten,  die doet het prima. Nu hoeven mijn vingers niet zo ver te reiken.

Wat is het verschil? Met model jaren? Ik ben een 2005  en wil het ook nog steeds 

22 uur geleden zei BertD:

Vandaag de TDM900 weer uitgelaten in de omgeving van Boskoop.

En natuurlijk mijn vernieuwd zadel uitgetest, daar was vorig jaar geen tijd meer voor.

Geen TDM’s tegen gekomen, misschien morgen.

Nog mensen uit de omgeving van Waddinxveen hier? Misschien leuk om eens Corona proof een rondje te doen.. 1,5m op de motor moet wel lukken.

19 hours ago, Mattro said:

Wat is het verschil? Met model jaren? Ik ben een 2005  en wil het ook nog steeds 

Bij de ALiExpress versie zit een soort cupje die tegen de zuiger van de remcylinder aan duwt en dat moet een uitstekend

deel zijn. Het lukt me even niet om een fotootje te uploaden... ik krijg een unknown server error -200 :-(

edit, via een googledrivelink lukte het misschien wel:

https://drive.google.com/file/d/1AnUjJaJ29dQBvTPeScPFR7tP91BmWjxe/view?usp=sharing

Edited by Yammer900

Vandaag lekker nog even tussen neus en lippen een rondje gemaakt nadat ik m'n SP Connect trillingsdemper

voor m'n telefoon erop gezet had.

Toen ik terug was eens even in de settings van de CO waardes gekeken. Deze stonden voor beide cylinders

op 30. Ik vermoed dat dit wat arm is en heb ze op 40 gezet. Overmorgen en donderdag ga ik weer naar m'n werk met de motor. Eens kijken of ik daar wat van merk...

15 uur geleden zei Nico:

Vandaag beetje onderhoud gedaan. Olie verversen met oliefilter , remmen gangbaar gemaakt, remblokken achter vervangen.

Vandaag een beetje onderhoud, laten, doen. Olie verversen met filter, remblokjes voor vervangen.

Groet uit een zonnig CH