jacobus cookie Posted January 19 Share Posted January 19 Hé Thomas, is dat Madrid??? Quote Link to post Share on other sites
Yammer900 Posted January 24 Share Posted January 24 Gelukkig gisteren nog een rondje gereden... vandaag/vannacht was er alweer veel gestrooid in omgeving Utrecht Quote Link to post Share on other sites
Yammer900 Posted February 16 Share Posted February 16 Morgen weer rijden! Wel naar m'n werk maar toch... rijden!! 😄😄 Quote Link to post Share on other sites
BertD Posted February 20 Share Posted February 20 Vandaag de TDM900 weer uitgelaten in de omgeving van Boskoop. En natuurlijk mijn vernieuwd zadel uitgetest, daar was vorig jaar geen tijd meer voor. Geen TDM’s tegen gekomen, misschien morgen. Quote Link to post Share on other sites
Yammer900 Posted February 20 Share Posted February 20 Heerlijk een stukje gereden, voor het eerst met m'n vrouw als passagier. Ging prima. Verder de AliExpres hendels gemonteerd. Daarbij bleek dat de remhendel niet goed was. Ik bleek de set voor een later model besteld te hebben. Snel nog een setje besteld, nu wel de juiste. Wel de koppelingshendel laten zitten, die doet het prima. Nu hoeven mijn vingers niet zo ver te reiken. Quote Link to post Share on other sites
Mattro Posted February 20 Share Posted February 20 4 minutes ago, Yammer900 said: Heerlijk een stukje gereden, voor het eerst met m'n vrouw als passagier. Ging prima. Verder de AliExpres hendels gemonteerd. Daarbij bleek dat de remhendel niet goed was. Ik bleek de set voor een later model besteld te hebben. Snel nog een setje besteld, nu wel de juiste. Wel de koppelingshendel laten zitten, die doet het prima. Nu hoeven mijn vingers niet zo ver te reiken. Wat is het verschil? Met model jaren? Ik ben een 2005 en wil het ook nog steeds Quote Link to post Share on other sites
BertD Posted February 21 Share Posted February 21 22 uur geleden zei BertD: Vandaag de TDM900 weer uitgelaten in de omgeving van Boskoop. En natuurlijk mijn vernieuwd zadel uitgetest, daar was vorig jaar geen tijd meer voor. Geen TDM’s tegen gekomen, misschien morgen. Nog mensen uit de omgeving van Waddinxveen hier? Misschien leuk om eens Corona proof een rondje te doen.. 1,5m op de motor moet wel lukken. Quote Link to post Share on other sites
Yammer900 Posted February 21 Share Posted February 21 (edited) 19 hours ago, Mattro said: Wat is het verschil? Met model jaren? Ik ben een 2005 en wil het ook nog steeds Bij de ALiExpress versie zit een soort cupje die tegen de zuiger van de remcylinder aan duwt en dat moet een uitstekend deel zijn. Het lukt me even niet om een fotootje te uploaden... ik krijg een unknown server error -200 edit, via een googledrivelink lukte het misschien wel: https://drive.google.com/file/d/1AnUjJaJ29dQBvTPeScPFR7tP91BmWjxe/view?usp=sharing Edited February 21 by Yammer900 Quote Link to post Share on other sites
Yammer900 Posted February 22 Share Posted February 22 Vandaag lekker nog even tussen neus en lippen een rondje gemaakt nadat ik m'n SP Connect trillingsdemper voor m'n telefoon erop gezet had. Toen ik terug was eens even in de settings van de CO waardes gekeken. Deze stonden voor beide cylinders op 30. Ik vermoed dat dit wat arm is en heb ze op 40 gezet. Overmorgen en donderdag ga ik weer naar m'n werk met de motor. Eens kijken of ik daar wat van merk... Quote Link to post Share on other sites
Nico Posted February 22 Share Posted February 22 Vandaag beetje onderhoud gedaan. Olie verversen met oliefilter , remmen gangbaar gemaakt, remblokken achter vervangen. Quote Link to post Share on other sites
jacobus cookie Posted February 23 Share Posted February 23 15 uur geleden zei Nico: Vandaag beetje onderhoud gedaan. Olie verversen met oliefilter , remmen gangbaar gemaakt, remblokken achter vervangen. Vandaag een beetje onderhoud, laten, doen. Olie verversen met filter, remblokjes voor vervangen. Groet uit een zonnig CH Quote Link to post Share on other sites
Ulympos Posted Wednesday at 10:44 PM Author Share Posted Wednesday at 10:44 PM Even hier koekeloeren om op te snuiven wat er leeft in de community. Ja ik heb ooit dit draadje opgestart en er zijn inmiddels 91 pagina's aan reacties. Top! De TDM900 vergeet ik nooit ... Hans Quote Link to post Share on other sites
List Posted Thursday at 09:24 AM Share Posted Thursday at 09:24 AM Op 1/18/2021 om 10:53 PM zei ThomasTDM: Zijn ze in de watten gelegd? Quote Link to post Share on other sites
RBS Posted Thursday at 02:37 PM Share Posted Thursday at 02:37 PM Even een vraag tussendoor. Zijn velgen 3vd en 4tx één op één uitwisselbaar? Quote Link to post Share on other sites
frederik Posted Friday at 08:59 PM Share Posted Friday at 08:59 PM Vandaag salland weer even bezocht. Blijft toch een mooi gebied . Lekker rustig op de weg . Zal het weekend wel weer anders zijn. Blijf ik mooi thuis .😃 Quote Link to post Share on other sites
chris Posted Friday at 09:09 PM Share Posted Friday at 09:09 PM Op 2/25/2021 om 3:37 PM zei RBS: Even een vraag tussendoor. Zijn velgen 3vd en 4tx één op één uitwisselbaar? Ja, de velgen zijn zonder problemen uitwisselbaar. Quote Link to post Share on other sites
RBS Posted Friday at 10:01 PM Share Posted Friday at 10:01 PM Dank je Chris. Vandaag de TDM weer eens aangeslingerd voor een woon-werk ritje. Frisjes in de ochtend naar prima in de middag. Quote Link to post Share on other sites
Japie Posted Saturday at 02:40 PM Share Posted Saturday at 02:40 PM 17 uur geleden zei chris: Ja, de velgen zijn zonder problemen uitwisselbaar. Wel stilstaand doen. Niet rijdend proberen Quote Link to post Share on other sites
slop Posted Saturday at 04:21 PM Share Posted Saturday at 04:21 PM Ik heb het uiterste noorden bezocht, verder het noorden in lukte me niet zonder natte voeten te gaan krijgen 😆 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts