Jump to content

Wat deed jij vandaag met je TDM/TRX/TRACER?

Recommended Posts

• Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

12 hours ago, Guido.tdm900 said:

Ja dat is prima zelf te doen. Maar ben zelf automonteur dus ik heb makkelijk praten 😉 . 

Mij lukken dit soort zaken ook wel, na een heleboel brommers vroeger en later diverse mini's (de echte, niet die bmw dingen) en mijn vorige motor, een Suzuki GS500E, heb ik ook wel wat ervaring. Alleen geen werkruimte helaas..

Buiten klussen dus en das op het ogenblik niet echt lekker helaas.

@chris

Fraai ding met een flink vermogen die Triumph, dat zeker maar hangt ook een ander prijskaartje aan.

En... het is geen 2-cilinder.

Buiten dat ook een beetje te hoog gegrepen voor een aow'er haha (dan ging ik liever voor een Duc).
Ben overigens best tevreden over de TDM, uitgezonderd de problemen die ik als niet sleutelaar tegenkom/-kwam.

Trouwens, zo'n Triumph is best wel zwaar.

Niet echt vandaag maar gisteren wel, het koudstartmechanisme op m'n TDM 900 succesvol ge-WD40t,

nu komt ie als hij warm is weer gewoon terug naar zo'n 1200 rpm... viel me alles mee dat zoiets zo makkelijk gefixed is gelukkig :-)

En eergisteren nog even heerlijk een klein stukje gereden... kan niet wachten tot we weer iets normalere omstandigheden hebben qua regen...

Edited by Yammer900

Heerlijk rondje bollenstreek gereden met @Louis TDM. Was wel erg koud (4 graden) op de terugweg mijn handvatverwarming aangezet. Wat een luxe. Heb 20 jaar iedereen die daarmee rijdt uitgelachen maar begrijp nu waarom je het op je motor wil hebben. Ach ja, ik wordt ook een jaartje ouder.

Vandaag één van de meest waardeloze klusjes gedaan aan de TDM.... De uitlaatklemmen stuk slijpen...Ben je een paar uur voor aan het pielen... Toch gelukt! De tapeinden netjes gemaakt,de voor bochten zijn nog in orde ik ga ze monteren met een setje uitlaatklemmen van een ER 5, dat past heel netjes. Voordeel is dat als het nodig het hele spul weer eenvoudig te demonteren is.

Vandaag nog even een piepklein stukje gereden,  m'n tdm900 startte meteen gelukkig, ondanks het buiten staan en de kou. (onder een luxe hoes, dat dan wel)

Meteen m'n nieuwe Revit onderhandschoenen getest, die doen het dus prima om m'n handen warm te houden.

Bij terugkomst even goed schoongespoeld om te zorgen dat alle eventuele pekel er af was...

Zijn er nog meer winterrijders?

On 1/16/2021 at 2:22 PM, SNOOPY said:

Jazeker, dagelijksGazz.gif.185ef7d12fabb6a2c36138b22d5c517a.gif zolang het niet al te glad is kan je rijden

Gr Clim

Gisteren toch maar even niet:

(hier moest een plaatje staan van m'n tdm900 met z'n cover erover en daar weer veel sneeuw op maar de upload is stuk?)

Edited by Yammer900