Jump to content
Ulympos

Wat deed jij vandaag met je TDM/TRX/TRACER?

Recommended Posts

On 6/1/2020 at 10:19 PM, Sjouke said:

Vandaag iridium in mijn 900 gezet. Dacht dat het niet veel zou schelen. Maar kan nu gewoon 30 in zijn 3 rijden zonder schokken😀😎. Helpt dus wel. 

Is dat een beetje zelf te doen? Het leek mij nogal wat werk, kappen los/weghalen en radiator loshalen etc..

Ik heb an sich wel ervaring met klussen aan een motor enzo (zelf blok vervangen, ketting/tandwielen etc....) maar hier zitten die

dingen wel behoorlijk diep weggewerkt.....

Is wel te doen. Denk 2 uurtjes werk incl. Koffie . Had de radiateur met een lasdraadje aan de voorvork vast gebonden. Dan komt er maar een beetje vloeistof uit. Oh ja de bougie sleutel uit het setje gebruiken. Een standaard bougiesleutel loopt vast onder in.

Edited by Sjouke

Waar ik bang voor zou zijn dat er troep in zou vallen als je net de bougie eruit hebt.... maar, ik ga ze toch bestellen denk ik, in m'n Suzuki GS500e

was het een behoorlijk verschil vond ik, ook qua starten.

Vandaag voor het eerst de vrouw mee achterop. Van beide kanten zeer positieve reacties dus dat smaakt naar meer! 

319DCDFD-4CAB-4AC6-A228-65F1F44B33FE.jpeg

Heerlijk wezen knallen over de haarspeldjes in Luxemburg man wat is die tdm toch goddelijk in de bergen gelukkig mag ik morgen nog een dag! En dan zondag snelweg rijden terug naar noord Holland :(. Na de vakantie maar weer olie bij vullen :( 900 met olie verbruik voelt gek. Maar God wat rijd ze goed. Nu ik nieuwe banden heb snap ik nu ook dat de 900 graag wielies trekt die road 5 hebben toch een boel meer grip dat die bt023. Open trekken na de Bocht en je voelt je neus omhoog komen :)

IMG_20200919_101706.jpg