Jump to content

Wat deed jij vandaag met je TDM/TRX/TRACER?

Recommended Posts

• Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kreng gestart op de nieuwe accu... motor verontschuldigend toegesproken (sorry dat ik je kreng noemde) en een lekker stukkie gereden... weer allemaal weggetjes in de buurt ondekt die ik nog niet kende... 

IMG_20191124_144909.jpg

IMG_20191124_153430.thumb.jpg.3e83b0bab61ba74d1ab12f8b8a273f85.jpg

Edited by ThomasTDM
  • 2 weeks later...

Sjiek! Ben zelf al lang geen winterrijder meer, en die keren dat het koud is, doet de handvatverwarming icm zomerhandschoenen wonderen. Maar als de motor nu mijn primaire vervoersmiddel was, zou ik dit toch zeker overwogen hebben! Het nadeel van gevoerde handschoenen is dat ik het gevoel met de motor een beetje verlies. Hoe beleef jij dat?

Jaja...dunne handschoenen geeft een fiijn 'stuurgevoel'. 

In de winter of bij kou beter gezegd pakte ik het stuur nogal stevig vast, om dat betere gevoel te hebben. Lukt niet behalve dooie koude handen.

Nu pak ik het het stuur niet meer strak vast en is het gevoel met de motor aanzienelijk verbeterd. Zoiets....

• 2 weeks later...

Gisteren op de motor naar Motoplaza Heerenveen geweest.  Voor half geld een mooie textiel jas + broek van Dainese v.v. Goretex en een uitneembare wintervoering + een Shark systeemhelm gekocht. Ik kan er weer even tegenaan. Was trouwens heerlijk weer om over de binnenwegen te rijden :)

nw outfit.jpg

tdm900.jpg

• 2 weeks later...

vandaag heb ik leuk een valbeugel gemonteerd, 

1 van de eerste echte klusjes aan de motor :)  

2 bouten vervloekt 1 wou er luisteren andere was helaas al dol gedraaid door vorige bewoner:)  

80816060_2535079566775340_3922590393031458816_n.thumb.jpg.f221557bd0f4c30f5d31ed6c8baca73d.jpg

me nieuwe spiegels liggen al te stoffen in de hoek heb er6 spiegels besteld waren met adapters 70 euro dus leuke wissel ( gelukking heeft yamaha 1 linkse en 1 rechtse schroefdraad -_-') adapters zitten in de post ergens tussen onze oosterburen en mijn huis :)