Jump to content
Ulympos

Wat deed jij vandaag met je TDM/TRX/TRACER?

Recommended Posts

Guest LeonS

Jij zegt het Harm, ik niet :) Ik heb je gisteren gemist trouwens

Vandaag mijn Tracer maar weer uitgelaten met dit lenteweer blijf je rijden .Even de nieuwe banden stroef rijden toch weer 230 km . ????

Groet Frederik .

Leuk! Slovenië! Na het lezen van een aantal fantastische motor reisverslagen heb ik net een uur geleden een huisje voor het hele gezin daar geboekt. Met de autoslaaptrein van Dusseldorf naar Villach. Ben heel benieuwd, en zou daar ook graag een keer met de motor naar toe willen!    

Fijne vakantie! Waar ga je naartoe?

Is erg mooi daar. Volgende keer bij ons boeken....... ;-) (Kun je mn TDM lenen voor een ritje :o)

Edited by DavidH

Bedankt! We gaan in de zomervakantie naar Luce, langs het riviertje de Savinja. Je schijnt de autoslaaptrein 6 maanden van tevoren te moeten boeken, dus we waren er dit jaar vroeg bij. We zoeken nog diverse plekken om te overnachten voor de terugweg naar Nederland. Die terugweg doen we namelijk zonder trein, rustig aan in een week tijd met de auto in een aantal etappe's, niet perse de snelste of kortste route, richting huis. Onderweg komen we immers alle mooie gebieden tegen. (Dolomieten, Alpen, Vogezen, etc.) Misschien ook nog een overnachting bij familie in Zwitserland.

Wat verhuur jij?

51575533.jpg

Is een mooi gebied (ook om motor te rijden ;-) )

Wij verhuren en vakantie woning. Vaak wordt er op forums niet op prijs gesteld reklame te maken. Dus ik stuur je even een bericht. En voor een ieder die ook nieuwsgierig is....Ik hoor het wel.

Afscheid doet toch echt een beetje pijn!

Na bijna 3 jaar heerlijk op m'n 3VD gereden te hebben... trips door zowel Nederland als daar buiten... De motor laten vallen (misschien wel twee keer), zelf van alles aangepakt/mooier gemaakt... helemaal terug naar origineel... Fijn contact met de mede club leden, en nu ben ik toch echt van m'n laatste 3VD onderdeel af (had nog een zadel en die is verkocht).

Ik rij heerlijk rond op m'n Pegaso uit 2007 en zwaai extra hard naar de tdm's die ik geregeld tegen kom. Ik moet zeggen dat iets lichter en 1 cilinder mij erg bevalt... ik zou er niet heel europa mee door willen zoals op de TDM, maar daar komt t met twee kleine kindjes toch niet van... wie weet keer ik nog terug naar de TDM 900 als ze iets groter zijn, maar stiekum denk ik aan een tenere 660.

In t kort... heel erg bedankt voor de fijne tijd, de goede hulp, de vele kilometers en mooie ervaringen... tot op de weg!

Hier onder de nieuwe liefde... wel zwaaien he!178163764_2018-09-2817_42_08.thumb.jpg.e0a7e2ebe75408678479257fbc80c799.jpg

Vandaag de kouweklauwe tocht van promotor gereden .  Is een mooie tocht . Eerst langs dijk wegen en mooie herfst kleuren op de kroondomeinen .  Uit en thuis 465 km .  Met een Tracer blijf je  rijden .???? 

@ Dolf, 

*O*

Veel plezier met je nieuwe aanwinst, ik ben ook zeker een eencilinder liefhebber, ik heb jaren een Gilera Noordwest gehad.

Is het blok van deze Aprilla een eigen blok of een Yamaha?

grt,

Chris 

Eindelijk de nieuwe uitlaatbochten gemonteerd. Ze lagen al even stof te vangen. Erop gaat snel. De oude eraf heeft wat tijd geduld en een slijptol nodig gehad. De 2 middelste moeren hadden zoveel vastgekoekte rommel, dat ik bang was dat de draadeinden af zouden breken. Dan maar de ringen doorgeslepen. 

20181111_120428.jpg

TDM900 opgehaald uit Friesland, het land van de hartjes. Kleppenstelbeurt. Verders weinig 'nieuws' behalve achterremblokjes vervangen.

De teller staat op 045045 :)

Guest LeonS

De helft van het tupperware box rekje erop gezet. De Givi M3 grondplaat staat nog in bestelling.

Het wingrack met de grote zijkoffers  is aan een mede forummember verkocht en voor de weekendjes buitenland heb ik nu een handig zadeltas setje gekocht.

2 uur geleden zei LeonS:

knip...en voor de weekendjes buitenland heb ik nu een handig zadeltas setje gekocht.

En - als ik dat vragen mag - welk merk en type zadeltas-setje vind jij zo handig?

Edited by Ulympos