Jump to content
Ulympos

Wat deed jij vandaag met je TDM/TRX/TRACER?

Recommended Posts

TDM op de bok, wielen eruit . Morgen met wielen  richting Friesland voor montage van een nieuw setje GT Engelen ( Angel GT)

Gaan toch behoorlijk lang mee. Voor 17k km en achter 12 k km . Een stuk beter dan met de PR 4 (12k voor en 8 k achter)

DSC07162.JPG

Op 9/19/2018 om 11:47 PM zei Prop-er:

Lekker bezig, Nico! 

Blijft een gek gezicht, het is nou net een speeder bike uit Star Wars...

Nico had zijn bezemsteel nog niet gemonteerd....

Het was weer ff gezellig met jou en Wout hier in Hoornsterzwaag!

‘ Wat deed jij vandaag met je TDM/TRX/TRACER? ‘  Nog niets ... maar wel ingeschreven voor de training bij Moto-sportivo deze zaterdag ! Hele dag buiten spelen .. ????

47 minuten geleden zei robnieuw:

‘ Wat deed jij vandaag met je TDM/TRX/TRACER? ‘  Nog niets ... maar wel ingeschreven voor de training bij Moto-sportivo deze zaterdag ! Hele dag buiten spelen .. ????

Op je racer of toertdm 

26 minuten geleden zei robnieuw:

Grapje .. heb ik wel van t weekend op gereden btw .. brute machine ( van mijn broer) Maar ik ga op de zwarte 4TX ????

Veel plezier daar :)

???????? ... Zo erg was t net niet maar geloof maar dat mijn hartslag iets hoger lag dan op mijn tdm ..????

Maar dat trek ik wel weer recht aankomende zaterdag bij de bochtentraining ????

28 minuten geleden zei Ulympos:

Leek wel of de bestuurder van "dat zwarte ding" van angst in z'n broek had gepiest gezien het vochtspoor.... ????

Edited by robnieuw

Herken ik Smuiger. ????

Na 4 wkn en 6000km met de vrouw en bagage achterop de TDM gisteren m`n 2e set PR4 er op laten leggen.

ik moet zeggen dat ze goed zijn bevallen en 15000km waarvan +/_  de helft met duo en bagage en de nodige berg km`s vind ik geen slechte score.

Guest LeonS

Vandaag de TDM even genegeerd en een proefritje gedaan op de 125cc Peugeot scootert die we gekocht hebben voor achterop de campert. Eigenlijk best geinig om mee te rijden. Je ziet de automobilisten denken "wat doet die scooter hier op de provinciale weg? " Oh ja, er werd geeneens teruggezwaaid.... ;)

48 minuten geleden zei LeonS:

Vandaag de TDM even genegeerd en een proefritje gedaan op de 125cc Peugeot scootert die we gekocht hebben voor achterop de campert. Eigenlijk best geinig om mee te rijden. Je ziet de automobilisten denken "wat doet die scooter hier op de provinciale weg? " Oh ja, er werd geeneens teruggezwaaid.... ;)

LeonS je wilt toch niet zeggen dat, dat een motor is en dan nog wel een Peugeot laten die zich maar bij auto’s houden dat kunnen ze nog wel maar scooters!!!

Ik zwaai nooit naar een scooter want dat is geen motor.

Gr,

Jan van Ingen

Guest LeonS
22 uur geleden zei Lonelyrider:

LeonS je wilt toch niet zeggen dat, dat een motor is en dan nog wel een Peugeot laten die zich maar bij auto’s houden dat kunnen ze nog wel maar scooters!!!

Ik zwaai nooit naar een scooter want dat is geen motor.

Gr,

Jan van Ingen

Weet je Jan, het gaat ons om het gemak: Eigenlijk dacht ik een scooter achterop te zetten voor zonder helm, maar die regel is volgens mij alleen in NL geldig en is waarschijnlijk met mijn postuur al niet vooruit te branden, laat staan met een passagier. Wil je in het buitenland rijden, dan moet je tóch een helm op. Waarom dan getrut met 49 CC als je ook 125 CC achterop kan zetten?

Er zijn geen dragers te koop voor achterop een camper waar een TDM op past. Onze camper heeft helaas geen trekgewicht geregistreerd staan waar door een karretje ook geen optie is. Nu is het ook zo dat ik eigenlijk dat getrut met een aanhanger ook niet wil. De bedoeling van een camper is: Neerzetten en genieten. Als je dan een Peugeot scooter van 140 kilo achterop een scooterdrager kan zetten heb je, denk ik, het allerbeste alternatief te pakken.

Je kan je camper op zijn plekkie laten staan als je een keer naar de lokale supermarkt moet, en je kan er ook nog eens met zijn tweeën op uit trekken als je eens iets wil zien in een bergachtige omgeving.

Nee je hoeft écht niet naar me te zwaaien als we elkaar in Karinthië eens tegenkomen, maar natuurlijk ben je wel van harte welkom om in de namiddag een Heineken 0.0 te komen pakken bij onze campert met scootert op de dragert. ;)

Ik hoor het wel als je een keer in de buurt bent. We hebben dan twee voordelen: 1: Riet en ik zijn lekker op pad en 2: Jij zit ook weer lekker op je TDM,. want het weer genieten op je TDM, dát gun ik je van harte!  

49 minuten geleden zei LeonS:

Weet je Jan, het gaat ons om het gemak: Eigenlijk dacht ik een scooter achterop te zetten voor zonder helm, maar die regel is volgens mij alleen in NL geldig en is waarschijnlijk met mijn postuur al niet vooruit te branden, laat staan met een passagier. Wil je in het buitenland rijden, dan moet je tóch een helm op. Waarom dan getrut met 49 CC als je ook 125 CC achterop kan zetten?

Er zijn geen dragers te koop voor achterop een camper waar een TDM op past. Onze camper heeft helaas geen trekgewicht geregistreerd staan waar door een karretje ook geen optie is. Nu is het ook zo dat ik eigenlijk dat getrut met een aanhanger ook niet wil. De bedoeling van een camper is: Neerzetten en genieten. Als je dan een Peugeot scooter van 140 kilo achterop een scooterdrager kan zetten heb je, denk ik, het allerbeste alternatief te pakken.

Je kan je camper op zijn plekkie laten staan als je een keer naar de lokale supermarkt moet, en je kan er ook nog eens met zijn tweeën op uit trekken als je eens iets wil zien in een bergachtige omgeving.

Nee je hoeft écht niet naar me te zwaaien als we elkaar in Karinthië eens tegenkomen, maar natuurlijk ben je wel van harte welkom om in de namiddag een Heineken 0.0 te komen pakken bij onze campert met scootert op de dragert. ;)

Ik hoor het wel als je een keer in de buurt bent. We hebben dan twee voordelen: 1: Riet en ik zijn lekker op pad en 2: Jij zit ook weer lekker op je TDM,. want het weer genieten op je TDM, dát gun ik je van harte!  

@Leons weet je het was met een knip oog bedoelt.

maar ik begrijp het wel hoor alleen had ik voor een ander merk gekozen en ja zo’n ding waar je hier geen helm op hoeft is volgens mij alleen voor in Nederland.

ja de TDM zal zeker niet achterop kunnen maar weegt zo”n ding 150kg? De TDM weegt toch iets van 195kg toch?

je zult het wel hebben uitgezocht maar mag er niet meer gewicht achterop?

wie weet komen we elkaar daar wel tegen als ik de Bucket lijst ga doen volgend jaar want ik mag nu weer gaan stappen.

gr,

Jan van Ingen

Edited by Lonelyrider

11 uur geleden zei LeonS:

Nee je hoeft écht niet naar me te zwaaien als we elkaar in Karinthië eens tegenkomen

Laat maar weten waar je bent/staat of rijdt. Kom ik je wel een "Villacher Freilich" brengen.......Ik heb het genot, hier het hele jaar te mogen zijn :-)

Edited by DavidH

Op 9/29/2018 om 10:55 PM zei LeonS:

Leon,

Komt er dan een extra brede achterbumper op of zijn er losse dragers die dat gewicht dragen kunnen?

Coos