Jump to content
Ulympos

Wat deed jij vandaag met je TDM/TRX/TRACER?

Recommended Posts

Guest
Goed bezig Pieter om zelf ook even te sturen :D Toch maar een turbo op Mariska haar brommert en ze komt ruim onder de 2 minuten :thumbsup:

Vanmiddag een mevrouw uit Elburg geholpen met haar donker blauwe TDM 900. Haar TDM 900 liep niet goed veel gesputter en aan uit effect was heel erg aanwezig onder 3000 toeren. Alles los gehaald, choke los gemaakt die zat bijna vast. Lucht inductie systeem afgekoppeld, lucht sensor uit luchtfilter huis gehaald en naar voren geplaatst. Luchtfilter deksel omgeruild voor een aangepaste. ( ander luchtfilter zat er al in ) Aan weerskanten 10 cm foam weggehaald voor een betere lucht aanvoer. Op deze motor zitten wel hele mooie carbon mivv suono uitlaat dempers, dus Co van C1 4 en C2 6 in stappen omhoog gezet naar C1 45 en C2 45.( Co2 uitstoot moet nog nagemeten worden) Na een testrit deze mevrouw ook weer helemaal blij met haar TDM 900. Nu kan ook deze mevrouw genieten van een TDM 900 in heel laag toeren. Al met al weer iemand blij gemaakt. :thumbsup: Groet, Frits green biker

[quote="Frits44"]Vanmiddag een mevrouw uit Elburg geholpen met haar donker blauwe TDM 900. Haar TDM 900 liep niet goed veel gesputter en aan uit effect was heel erg aanwezig onder 3000 toeren. Alles los gehaald, choke los gemaakt die zat bijna vast. Lucht inductie systeem afgekoppeld, lucht sensor uit luchtfilter huis gehaald en naar voren geplaatst. Luchtfilter deksel omgeruild voor een aangepaste. ( ander luchtfilter zat er al in ) Aan weerskanten 10 cm foam weggehaald voor een betere lucht aanvoer. Op deze motor zitten wel hele mooie carbon mivv suono uitlaat dempers, dus Co van C1 4 en C2 6 in stappen omhoog gezet naar C1 45 en C2 45.( Co2 uitstoot moet nog nagemeten worden) Na een testrit deze mevrouw ook weer helemaal blij met haar TDM 900. Nu kan ook deze mevrouw genieten van een TDM 900 in heel laag toeren. Al met al weer iemand blij gemaakt. :thumbsup: Groet, Frits green biker[/quote] green biker *O* :Y

Vandaag na een lekkere massage van de fysio maar een besloten om een rit naar mijn maat te doen. Toevallig is dit ook het begin punt van de Nijmegen rit Beusichem. Mijn maat bleek op laatste moment verhinderd. Jammer want Ik heb hemallang niet meer live gesproken omdat of hij og Ik verhinderd waren maar ja Voor beste maten maakt dat niet uit of er lange of korte tijd tussen zit. Ik dacht weet je wat, Ik rijdt de tweede deel omgekeerd richting Nijmegen en dan lekker naar huis. Wat dacht je het eerste delven de dijk ligt helemaal open, maar goed dat Ik ter plekke bekend ben dus wist Ik waar ik er weer opkon. Ook hier en daar de route aangepast naar mijn inzicht en niet zoals de VFR club hem gereden heeft. Was erg lekker rijden oude dijk het was niet erg druk maar wel met mooi weer. Nu natuurlijk veel pijn maar ja daar doe ik het wel voor. Gr, Lonelyrider (Twinrider) aka Jan van Ingen en Phatthan

Gisteren mijn bestelling binnengekregen met een LED achterlicht en heldere knipperlichtglaasjes. Vanmorgen de boel geïnstalleerd, staat mooi en werkt prima! Binnenkort de gaskleppen laten stellen en gaan.... green biker

Ondanks de tropische, of dankzij, een heerlijke ronde gedraaid op de HarrumpieVolgeling. Boven op de berg is het een stuk koeler, dachten er overigens een heleboel. Zelfs nog een paar TDM berijders. Groet uit een, nu, onweersachtig Rickenbach, Coos Mythen Tracer

Zaterdag werd mijn broertje 50 jaar. Met een paar oude dienstmaatjes en en nog wat ongeregeld motortuig hebben we hem verrast en meegenomen voor een tochtje van een kleine 200 Km. Van het Gooi richting Arnhem, de Veluwe, en toen weer terug. Prachtig weer, mooie rit geworden. Alleen jammer van die 3 BMW's.........

Vandaag lekker naar het werk en nog lekkerder naar huis gereden :D En morgen een dagje vrij genomen om een ritje door de eifel te maken :]

Mogguh :W vandaag nieuwe Metzelers eronder, dan naar Pieter voor nieuwe rvs uitlaatbochten. Mijn 3 vd maakt meer rooooaaarh dan een Harley :lol: Oh ja, gisteren mijn zadel terug; 10 cm hoger dan mijn oude. Kijken hoe dat rijdt. :] gr. Henk 8-)

*O* Gisteravond mijn volgende TDM in ontvangst genomen. Weer zo'n grijze 900 uit 2002 maar met 133.000km. minder op de klok. :o We kunnen weer even verder :] green biker :link:

[quote="wout"]*O* Gisteravond mijn volgende TDM in ontvangst genomen. Weer zo'n grijze 900 uit 2002 maar met 133.000km. minder op de klok. :o We kunnen weer even verder :] green biker :link:[/quote] Hoi Wout, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst toppie Maar, je 'oude' was toch nog prima? Alleen wat meer kilometers op de teller, maar in vergelijking met de TRX'en van Jon Koudijs was ie net ingereden mad

[quote="wout"]*O* Gisteravond mijn volgende TDM in ontvangst genomen. Weer zo'n grijze 900 uit 2002 maar met 133.000km. minder op de klok. :o We kunnen weer even verder :] green biker :link:[/quote] Veel plezier met je "nieuwe" Wout! ;)

[quote="wout"]*O* Gisteravond mijn volgende TDM in ontvangst genomen. Weer zo'n grijze 900 uit 2002 maar met 133.000km. minder op de klok. :o We kunnen weer even verder :] green biker :link:[/quote] Veel plezier met je "nieuwe" :like :like Wel even nieuw voorbandje scoren..... :hobbybob:

Veel plezier met je "nieuwe" :like :like Wel even nieuw voorbandje scoren..... :hobbybob:[/quote] :} Dankjewel. De nieuwe T-30 EVO's zijn al over gezet :link:

Guest
Veel plezier met je nieuwe aanwinst en veel veilige kilometers toegewenst.

Wout, Succes met je [size=200]nieuwe [/size]TDM! Ja, ik heb hem laatst even bekeken bij Frans, het is werkelijk een plaatje! :thumbsup: en ook nog in je vertrouwde kleurstelling! dan schrik je ook niet als je de garage binnenstapt. lol. groet, Pieter

[quote="Pieter H"]Wout, Succes met je [size=200]nieuwe [/size]TDM! Ja, ik heb hem laatst even bekeken bij Frans, het is werkelijk een plaatje! :thumbsup: en ook nog in je vertrouwde kleurstelling! dan schrik je ook niet als je de garage binnenstapt. lol. groet, Pieter[/quote] :lol: Ziet er inderdaad vertrouwd uit in de schuur en hoewel de "nieuwe" precies een week jonger is zag de oude er toch veeeeeel ouder uit :link: Nu even rustig het verschil tussen oud en nieuw uitzoeken, wat aanpassingen doen t.o.v. orgineel.

wat lees ik nu wout, een nieuwe "oude stijl" :o plak er wel ff een grijs stukje tape op, anders zoek ik me de volgende keer een slag in de rondte naar je fiets. maar ff zonder gein man hééél véél fun gewenst met je nieuwe. :thumbsup: green biker grtgrrt.

Gefeliciteerd Wout! Hij moet eigenlijk wel weer gedoopt wirden met een modderbadje lol. Greeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzz, Harrrumpie mad

Wout veel plezier met je nieuwe fiets. Ik las dat hij eerst nog in gereden moet worden.(Dat gaat wel lukken green biker ) Er zitten natuurlijk weer maagdelijke spiegels op, daar gaan we de volgende rit weer zo'n plaatje Grijns in zetten.

Gefeliciteerd Wout, bij gelegenheid inderdaad maar even 'dopen' met Ducktape en een klein drankje...... Wel heel vervelend dat je nu dus helemaal niet meer in te halen bent, aan het zelfvertrouwen lag het al nooit, maar met een vers mechaniek en rubber wordt het helemaal een klus (uitdaging).... 8-) Gebruik em goed en veilig...... toppie toppie toppie

Wout, Heel veel plezier met je nieuwe 'Oude' fiets. Heel veel veilige kilometers gewenst met de nieuwe fiets. En dat bijhouden dat gaat mij wel lukken, maar of dat andersom ook zo is, daar moeten we toch gauw even achterkomen. Laten gauw een ritje doen op een Vrijdag ofzo. Gr, aan je vrouw van me en we zien elkaar snel weer enns. Gr, Lonelyrider (Twinrider) aka Jan van Ingen.