Spring naar bijdragen
Ulympos

Wat deed jij vandaag met je TDM/TRX/TRACER?

Recommended Posts

Misschien wel leuk om dit met elkaar te delen. Op het FJR-forum is dit een levendig onderwerp met leuke reacties! Daarom beter goed gejat dan slecht bedacht.... Ennuh, wat deed ik vandaag? Tot nu toe nix! Strax hang ik de fiets voor een nacht aan de Optimate 4. Effies de batterij weer optimaal laden. Het weer nodigt niet echt uit om het paard van stal te halen. Misschien zijn er onder ons wel die-hards! Nou ik hoor het wel wat jullie van dit idee vinden.... Hans bewerkt door Guest

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[quote="aow'er"]Met die zachte zeebries is het toch heerlijk rijden?[/quote] Mmmm, wind in NH uit het oosten! Maar je hebt gelijk als je bedenkt dat het IJsselmeer vroeger Zuiderzee heette.... :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[quote="fernand"]Lekker frisse toer van 150km :thumbsup: Of telt woonwerk niet mee mad[/quote] WW-verkeer telt absoluut mee! Ennuh, dat viel toch wel die 150km! Het was toch 75 heen + 75 terug en dan zo'n 8,5 uurtjes tussendoor om weer op temperatuur te komen. Bovendien een keer wind mee en wind tegen. :lol: Maar alle gekheid op een stokje: respect voor je kerel, ik doe het je niet na! En morgen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
vanmiddag rondje Durgerdam gedaan. Lekker in het zonnetje. toppie Wel oppassen, in de laagstaande zon zie je geen flikker en anderen jou dus ook niet. Morgen dagtocht Schans en Molens met motormaatje.nl. :] :] Moet beetje de beweging erin houden anders roest ie vast. :hobbybob: bewerkt door Guest

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nico, ben je door Waterland getijgerd? Uitdam, Zuiderwoude, Broek in Waterland, Ransdorp, Zunderdorp, Monnickendam? Daar liggen de roots van mijn ouders.... Ik rij er regelmatig, ga dan een bakkie halen bij m'n neef. In het voorjaar klappen de karpers en brasems met hun staarten op het water als ze paaien. De weidevogels vertonen hun acrobatische kunsten. Kom je in Ransdorp, sla dan eens af naar Holysloot. Je moet dan wel ook weer terug langs hetzelfde weggetje (Bloemendalergouw). Prachtig veengebied..... Bij mooi weer favoriet gebied voor de A'dammers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[quote="Ulympos"]Nico, ben je door Waterland getijgerd? Uitdam, Zuiderwoude, Broek in Waterland, Ransdorp, Zunderdorp, Monnickendam? Daar liggen de roots van mijn ouders.... Ik rij er regelmatig, ga dan een bakkie halen bij m'n neef. In het voorjaar klappen de karpers en brasems met hun staarten op het water als ze paaien. De weidevogels vertonen hun acrobatische kunsten. Kom je in Ransdorp, sla dan eens af naar Holysloot. Je moet dan wel ook weer terug langs hetzelfde weggetje (Bloemendalergouw). Prachtig veengebied..... Bij mooi weer favoriet gebied voor de A'dammers.[/quote] Heen langs de dijk tot Monnickendam, terug on-route binnendoor. Afgelopen woensdag afscheid genomen van mijn jongere broer. Het lied "Durgerdam slaapt" is op zijn uitvaart gezongen. Vandaar mijn rondje Durgerdam.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast LeonS
Stukkie Hoornsterzwaag - H.I.Ambacht op de nieuwe TDM. Was heerlijk, Reed heerlijk maar bbbbest wwwat kkkkkkoud!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Guest
Wat heb je nu gedaan Leon, de 3VD ingeruild voor een 900? Het zou verboden moeten worden. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
vandaag even via Portengense brug, Woerdense verlaat, kronkelend door de Oude Meije naar Bodegraven bij Goedhartmotoren mijn via Facebook gewonnen nekwarmer op gehaald en toen weer via Oudewater, en Vlist even uitwaaien op de lekdijk, en daarna weer richting Vleuten om met een glaasje rode wijn weer op normale temperatuur te komen...... :like Gecondoleerd Nico.... :( bewerkt door Guest

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Guest
[quote="Nico"] Afgelopen woensdag afscheid genomen van mijn jongere broer. Het lied "Durgerdam slaapt" is op zijn uitvaart gezongen.[/quote] Gecondoleerd Nico.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[quote="Alex"]Wat heb je nu gedaan Leon, de 3VD ingeruild voor een 900? Het zou verboden moeten worden. ;)[/quote] nee, voor een 4TX! Silberpfeill 2.0 :thumbsup:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[quote="LeonS"]Stukkie Hoornsterzwaag - H.I.Ambacht op de nieuwe TDM. Was heerlijk, Reed heerlijk maar bbbbest wwwat kkkkkkoud![/quote] [url=http://s23.photobucket.com/user/tdmtrx/media/Pics/foootooos.gif.html][img]http://i23.photobucket.com/albums/b359/tdmtrx/Pics/foootooos.gif[/img][/url]

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb vandaag ff helemaal nix met de Tdm gedaan.......................... Was vandaag ff druk met onderhoud aan m'n andere bike. Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, Harrrumpie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[quote="Nico"]knip.... Afgelopen woensdag afscheid genomen van mijn jongere broer. Het lied "Durgerdam slaapt" is op zijn uitvaart gezongen. Vandaar mijn rondje Durgerdam.[/quote] Nico gecondoleerd man. Best wel weer confronterend. En dan is je kop leegwaaien op de motor een probaat middel en zo iets te verwerken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[quote="LeonS"]Stukkie Hoornsterzwaag - H.I.Ambacht op de nieuwe TDM. Was heerlijk, Reed heerlijk maar bbbbest wwwat kkkkkkoud![/quote] Dacht effe aan de nieuwe MT09-Tracer.... :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vandaag onverhard gereden in de buurt bij Grave - Overloon tourtocht van ongeveer 175 km. De Allroad wilde niet starten maar een geplande tour in mijn agenda kan ik niet afslaan dus de TDM gepakt en beviel prima :thumbsup: Bandenkeuze was niet het beste maar de TDM 850 doet het uitstekend! [img]http://i1159.photobucket.com/albums/p636/CagivaMonofaro/DSC_0050klein_zps9ca2ab05.jpg[/img] [img]http://i1159.photobucket.com/albums/p636/CagivaMonofaro/DSC_0056klein_zpsaeb574c1.jpg[/img] Inmiddels de TDM weer netjes schoongemaakt en warm weggezet!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat (= off road rijden) is bij mij in NH onmogelijk... Lucky you! Hoe lang was je aan het "werk"? Volgens mij kreeg je ondanks het kille weer het vanzelf warm. :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[quote="Ruud""LeonS"]Stukkie Hoornsterzwaag - H.I.Ambacht op de nieuwe TDM. Was heerlijk, Reed heerlijk maar bbbbest wwwat kkkkkkoud![/quote] [url=http://s23.photobucket.com/user/tdmtrx/media/Pics/foootooos.gif.html][img]http://i23.photobucket.com/albums/b359/tdmtrx/Pics/foootooos.gif[/img][/url][/quote] Foto op FB (smoelenboek)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[quote="Ulympos"]Dat (= off road rijden) is bij mij in NH onmogelijk... Lucky you! Hoe lang was je aan het "werk"? Volgens mij kreeg je ondanks het kille weer het vanzelf warm. :lol:[/quote] Enige wat ik daar in de buurt zo snel weet is 'de kuil' in IJmuiden is gedoogd opengesteld voor offroad werk. Met twee stops van 12.00 tot 17.00 ongeveer vier uur bezig geweest denk ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[quote="Vincent"] Enige wat ik daar in de buurt zo snel weet is 'de kuil' in IJmuiden is gedoogd opengesteld voor offroad werk. [/quote] Daar heb ik de afgelopen jaren geen TDM's in gezien :?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[quote="LeonS"]Stukkie Hoornsterzwaag - H.I.Ambacht op de nieuwe TDM. Was heerlijk, Reed heerlijk maar bbbbest wwwat kkkkkkoud![/quote] Daarom heb ik mijn motor gepoetst, in de stalling gezet, dekje er over, kentekenplaat afgegegeven bij de Zwitserse RDW (hoef je geen belasting of verzekering te betalen). Volgend jaar maart/april weer kentekenplaat ophalen. Komt nog bij dat er al een paar passen dicht zijn. Nu maar eens de skis zoeken en hopen op veeeel sneeuw. Tussendoor nog een half oog werpen op de MT Tracer, wie weet...... O-) Groet, Coos

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie