Guest LeonS Posted November 25, 2014 Share Posted November 25, 2014 Quote Link to post Share on other sites
ThomasTDM Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 ...even een oud topic opratelen..... Volgens mij stond er voorheen iets in over het type motorblok als voorwaarde voor motoren die "lid" mochten zijn van het TDM/TRX forum. Hopelijk is dit met de Tracer 700 en 900 niet het geval (zal niet want MT-07 en MT-09 "horen er ook niet bij") en dat is dan maar goed ook, gezien het feit dat Yamaha dit gedrocht gecreëerd heeft met een MT-09 motorblok en een TRX-achtig frame Quote Link to post Share on other sites
John Timmers Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 Ik ben pas sinds 2017 lid en en rijd sinds die tijd op een TDM900 uit 2007. Ik ben ook geen voorstander van het toelaten van leden met andere merken of types Yamaha. Deze club is specifiek voor de TDM en TRX. Ik zag op de beurs al dat het al wel geldt voor de Tracer!! Hoe ver gaat deze club. Quote Link to post Share on other sites
ThomasTDM Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 29 minuten geleden zei John Timmers: 1. Ik zag op de beurs al dat het al wel geldt voor de Tracer!! 2. Hoe ver gaat deze club. 1. klopt 2. de ledenjaarvergadering biedt kans je hierover uit te spreken... Quote Link to post Share on other sites
Case Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 En dat heeft de algemene ledenvergadering in 2017 ook gedaan. Toen is (vrijwel unaniem!) een statutenwijziging aangenomen. Case Quote Link to post Share on other sites
Pieter H Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 een driewieler toelaten lijkt me niet wenselijk.. Quote Link to post Share on other sites
harrrumpie Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 14 minuten geleden zei Pieter H: een driewieler toelaten lijkt me niet wenselijk.. Haha, een 3-pitter is tot daar aan toe, maar een 3-wieler???? alhoewel dat voor sommigen wel een optie zou zijn???? Quote Link to post Share on other sites
Iron Maiden Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 32 minuten geleden zei harrrumpie: Haha, een 3-pitter is tot daar aan toe, maar een 3-wieler???? alhoewel dat voor sommigen wel een optie zou zijn???? Dat vind ik lullig om te melden Harm. Zo meteen wordt er weer iemand verdrietig. Quote Link to post Share on other sites
harrrumpie Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 Hmmm , ???? waarom? Een can am is ook een driewieler eaat je veel lol mee kan hebben toch???? Quote Link to post Share on other sites
harrrumpie Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 Ik denk dat velen van ons het hier op hebben geleerd???? speciaal geel voor Matthijs , teus, Japie, enz. De bananenridders???? Quote Link to post Share on other sites
harrrumpie Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 Oh, ja, en laten we onze liefhebbers van ZWART niet vergeten???? Quote Link to post Share on other sites
SoSo Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 je ziet dat zwart nu al een collectible is Harm. Quote Link to post Share on other sites
harald66 Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 2 minuten geleden zei SoSo: je ziet dat zwart nu al een collectible is Harm. Quote Link to post Share on other sites
Pieter H Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 Het is wal een technisch stukje vernuft wat Yamaha met de Niken op de weg zet, maar de voorpartij lijkt me wel erg zwaar... zolang je er rustig woonwerk verkeer mee rijdt zal het wel werken.. maar niet voor de gebruikelijke TDM rijstijl! Quote Link to post Share on other sites
M-thing Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 4 uur geleden zei Pieter H: Het is wal een technisch stukje vernuft wat Yamaha met de Niken op de weg zet, maar de voorpartij lijkt me wel erg zwaar... zolang je er rustig woonwerk verkeer mee rijdt zal het wel werken.. maar niet voor de gebruikelijke TDM rijstijl! Is er een gebruikelijke TDM rijstijl???? Quote Link to post Share on other sites
Matthijs Posted March 2, 2018 Share Posted March 2, 2018 10 uur geleden zei harrrumpie: Ik denk dat velen van ons het hier op hebben geleerd???? speciaal geel voor Matthijs , teus, Japie, enz. De bananenridders???? Poh mooi ding! Denk alleen dat ik de bocht niet door kom Quote Link to post Share on other sites
John/Tdm 900 Posted March 2, 2018 Share Posted March 2, 2018 Op 5-11-2014 om 1:10 PM zei Pieter H: Ach als Honda rijders hier gedoogd worden... Misschien krijgen we met de MT rijders ook weer wat wild en jong volk binnen! O ja hooligans! Dat bedoel ik ja! Die zijn er al! Quote Link to post Share on other sites
Pieter H Posted March 3, 2018 Share Posted March 3, 2018 Op 2-3-2018 om 0:26 AM zei M-thing: Is er een gebruikelijke TDM rijstijl???? Jazeker! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts