Jump to content

TDM-TRX club uitbreiden met nieuwe modellen?

Guest

Recommended Posts

• 3 years later...
  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

...even een oud topic opratelen.....

Volgens mij stond er voorheen iets in over het type motorblok als voorwaarde voor motoren die "lid" mochten zijn van het TDM/TRX forum.
Hopelijk is dit met de Tracer 700 en 900 niet het geval (zal niet want MT-07 en MT-09 "horen er ook niet bij") en dat is dan maar goed ook, gezien het feit dat Yamaha dit gedrocht gecreëerd heeft met een MT-09 motorblok en een TRX-achtig frame

2018-Yamaha-MXT850-EU-Graphite-Static-003.jpg

Ik ben pas sinds 2017 lid en en rijd sinds die tijd op een TDM900 uit 2007.

Ik ben ook geen voorstander van het toelaten van leden met andere merken of types Yamaha. Deze club is specifiek voor de TDM en TRX.

Ik zag op de beurs al dat het al wel geldt voor de Tracer!!

Hoe ver gaat deze club.

Het is wal een technisch stukje vernuft wat Yamaha met de Niken op de weg zet, maar de voorpartij lijkt me wel erg zwaar...

zolang je er rustig woonwerk verkeer mee rijdt zal het wel werken.. maar niet voor de gebruikelijke TDM rijstijl!:D

4 uur geleden zei Pieter H:

Het is wal een technisch stukje vernuft wat Yamaha met de Niken op de weg zet, maar de voorpartij lijkt me wel erg zwaar...

zolang je er rustig woonwerk verkeer mee rijdt zal het wel werken.. maar niet voor de gebruikelijke TDM rijstijl!:D

Is er een gebruikelijke TDM rijstijl????