Jump to content

10 Kleppert

Guest
 Share

Recommended Posts

Ja, en vorige week klepperde de digitale brievenbus 10 keer! Jaap en Heerco hebben er maar weer een informatieve 10 Klepper van gemaakt! Nu weten we ook wie onze nieuwe voorzitter is! :thumbsup: Jan, gefeliciteerd met de funktie van Hoofdmachinist! *O* Dan nog even een terugblik op het clubweekend met helaas 2 stevige valpartijen, dus gelukkig zonder al te veel lichamelijke schade afgelopen zijn... en een overzicht van de boetetarieven... ik kan me voorstellen dat Heerco daar al van op de hoogte was.... :? Gelukkig voor hem bouwen ze nu een tunnel onder Maastricht door! :D Toch jammer dat nog niemand hier de ontvangst van de Klepper gemeld heeft.... We worden toch geen suffe B.M.W. club??? koop dan zo'n ding met hangtieten! O, ja, en doe er dan meteen een geel hesje erbij..... lol. Groet, Pieter

Ja hoor de kleppert is binnen......vorige week al :X Jan van harte met je plekkie als voorzitter. Is dit definitief of eerst tijdelijk. Hoe gaat zoiets nou. En na het lezen van de kleppert toch maar weer de contibutie betaald lol. Had toch bijna op aanraden van Pieter een B M W gekocht :: Kijken wat dit jaar wordt met de club green biker

[quote="fernand"]Jan van harte met je plekkie als voorzitter. Is dit definitief of eerst tijdelijk. Hoe gaat zoiets nou. [/quote] In principe worden bestuursleden gekozen door de leden. Het bestuur kan/mag aspirant bestuursleden voordragen. De bestuursleden kiezen vervolgens wie welke rol gaat vervullen binnen het bestuur. Bij meer kandidaten als vacatures kiezen de leden. @Teus: we hadden 3 aanmeldingen. De 3e kandidaat heeft afgehaakt omdat er wat meer uitdagingen op zijn weg kwamen de komende tijd @Fernand; we gaan er gewoon weer een mooi motorjaar van maken zoals jullie gewend waren :]

[quote="gaatnogesplatzo"]Verrek ! hier kan ik wel posten :link: bij bandenkeuze niet :cry: kwam er gewoon niet in :hobbybob: Zou bijna grappig kunnen zijn als het dat niet was .[/quote] Da's dan weer een voordeel van een clublid. (die zien ook meer forum dan jij ;) ) Rechtsonderin elk forum kun je zien wat je wel en niet kan als forumlid.

Guest ewessel
Nope, als eerste gecheckt. Waarom zetten we de klepper niet gewoon op een ledendeel van het forum? Scheelt ook een hoop mailen. Even aankondigen dat hij er is en klaar. :thumbsup: Of staat ie al ergens op het forum/site :shock:

[quote="ewessel"]Nope, als eerste gecheckt. Waarom zetten we de klepper niet gewoon op een ledendeel van het forum? Scheelt ook een hoop mailen. Even aankondigen dat hij er is en klaar. :thumbsup: Of staat ie al ergens op het forum/site :shock:[/quote] Dat mailen heeft een reden: Er is altijd een deel van de clubleden dat niet actief is op het forum. Ze hebben wel een account maar loggen zelden in. Maar goed, we hebben onder downloads op ons forum inderdaad een plaats waar oude kleppers staan. Ik moet er nog een aantal digitaal hebben. ik zal ze daar dit weekend eens op zetten.

• 10 months later...
Leuk om zo op de valreep van 2014 de 10 klepper in de box te ontvangen. Hij triggerde me dat het vrijwillig bestuur ook dit jaar weer de nodige energie en tijd in de vereniging heeft gestopt. Dat waardeer ik bijzonder! Veel communicatie gaat erg makkelijk via de website maar het blad geeft wat mij betreft een belangrijke meerwaarde: column van het bestuur. Dank en op naar een mooi 2015.