Jump to content

Jeroen

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Jeroen's Achievements

niet meer nieuwkomer

niet meer nieuwkomer (6/13)

  1. Jeroen

    Carbs of kleppen

    o-ring heb ik toen bij Pieter gehaald.
  2. Jeroen

    Carbs of kleppen

    Je moet hem zoeken in de zitting. Die kun je er uit wippen.
  3. Jeroen

    Carbs of kleppen

    Heb dit ook gehad met een 4tx4. Hoor je de benzine pomp ook pompen/tikken als de motor een dagje heeft stilgestaan?. Bij mij waren het ook de o-ringen van de vlotternaalden. Na het vervangen perfect lopen en geen getik na korte stilstand.
  4. Jeroen

    Olie verbruik

    Ja bekend probleem, 1L op 1000km is de grenswaarde volgens het werkplaatsboek. Als je er vanaf wilt moet je een bovenbouw revisie. klepseals en wellicht overmaat als de cilinders ovaal blijken te zijn. Ik heb het ook en vele met mij. Lekker rijden en zorgen dat er wat olie in het glaasje te zien is en verder niets aan de hand.
  5. Heb er maar een R1 spatbord op gezet. Ophangpunten van het origineel overgezet zodat hij op de originele punten vast gezet kan worden. Handig als ik weer naar origineel wil gaan. Doe het nooit meer, wat een klus….. 😂
  6. Een VRO gedaan op Lelystad, kan nog geen nadelen vinden aan de TDM 😀
  7. Zo nu kunnen we wat meenemen onderweg. Tassen komen van een Bandit af en heb de brackets aangepast. Verder nog een sbk stuur en de velgen opnieuw gespoten. Blij met hoe ze erbij staat! Op de bochten training twee weken geleden kon het oude beestje meer dan prima mee komen met de moderne machines. 😀 Hier kon ik goed merken dan de progressieve veren en Hagon demper een zeer goede upgrade zijn!
  8. Dag, ik ben benieuwd of een spatbord van een 900 op een 850 past? Ik zie dat hij anders gemonteerd is, maar is dit mogelijk? Ik ben bang dat ik 2 onderpoten en voorwiel nodig heb en dan wordt het wat te veel van het goede.
  9. Okay bedankt pieter 👍
  10. Hallo, ik ben op zoek naar meer acceleratie, momenteel rij ik met 15/43 ( standaard was 16/43) Ik ben aan het kijken naar een nieuwe kettingset en ben benieuwd wat de ervaringen zijn. Zou 15/44 fijn rijden of juist nog groter achter? De stap naar 15 voor is enorm bevallen. groet, jeroen.
  11. Welk kenteken had je thomas, wellicht is het deze wel
  12. Hij maakte vroeger deel uit van een groep probleem jongeren in Utrecht. Daar is nog is een docu over gemaakt. Op het rechte pad gebleven en uiteindelijk zijn eigen zaak gestart. Ondanks dat drysump motoren niet zijn ding zijn :) wel knap dat hij de juiste keuzes gemaakt heeft.
×
×
  • Create New...

Important Information