Jump to content

Super7

Members
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

About Super7

  • Rank
    meubilair

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pieter: hoe doet de motor het? Is ie al ingereden en/of gerold? Ben wel benieuwd!
  2. Even een update: membranen waren in orde, gasnaalden 1 standje hoger gezet. En hij doet het uitstekend! Dank voor de input heren technici.
  3. Ooooohhhhhh…. Da’s nie aardig voor Pieter H! Ik weet het Mike, maar als vh weekend blijkt dat dat de oorzaak is heb ik geen 6-8 weken. Zonde vd tijd dat je niet kan genieten van de TDM! 😉
  4. En ook voor deze info weer bedankt Pieter!
  5. Vet hoor! Maarre… , laten we het dan ook maar uitspreken…. Eeuhhhh……te koop? 😀 Dan teken ik graag in!
  6. Oké! Dan binnenkort maar ff de boel demonteren, had bij AliXpress al een klein benzine tankje gekocht. Dank voor de uitleg!
  7. Dank weer voor deze adviezen. Eerder kwam dit plaatje op het forum voorbij. Mijn idee is dat de stand van de gasmengselschroeven niet heel veel doet bij vol gas accelereren. Maar: "Needle Taper"? is dat de hoogte van de gasnaald? ? Ik heb de Postema aanpassing gedaan, de naald komt dan een tikje hoger te staan dus heb ik die 1 clipje verlaagd om dat te compenseren. En nog 1 keer voor de duidelijkheid: Met het indraaien van de gasmengselschroeven maakt je het mengsel rijker Met het uitdraaien van de gasmengselschroeven maakt je het mengsel armer Toch? Vand
  8. Hoi Appie26, de carburateurs zijn volledig gedaan. Ultrasoon, revisie setje etc. Zie mijn eerdere topic waarin ik de volledige opknapbeurt van afgelopen winter beschrijf. “ TDM 850 Bouwjaar 1991 “, het gaat om dezelfde motor 😄
  9. Na een winterslaap van bijna 10 jaar heb ik mijn TDM 850 uit 1991 in juni weer wakker gekust en ontschorst. Inmiddels zet ik hem dagelijks in voor mijn werk en heb ik al zo'n 1500 km probleemloos achter de rug. Motor loopt netjes, heeft gelukkig geen olieverbruik. Eigenlijk heb ik de TDM tot op heden rustig bereden en niet teveel van de motor gevraagd. Ik heb om te knallen nog een CBR XX 1100 Blackbird staan ... dusszz. Tot afgelopen weekend ik op de snelweg invoegde en de motor tot 7000 t/min doortrok. Boven de 5000 t/min voelde ik de motor wat inhouden en schokken. Het
  10. Ik vind de Laser’s Pro Stock naar huidige maatstaven wel heel luidruchtig. Zeker gezien de verscherpte controles, boetes van meer dan 300 euro en mogelijke een WOK reden om een paar Db killers te monteren. Heb er twee van 35 mm inclusief verzending voor 9,20 euro bij AliExpress besteld die er binnen 10 dagen waren. Met hittebestendig tape passend gemaakt. Tot slot een gaatje 6mm geboord en de Db killers met een rvs imbusboutje vastgezet. Het was in 20 minuten voor elkaar. Het echt harde is eraf maar wel wat beschaafder en zeker nog karaktervol. Zat vandaag bij de Kaag te geniete
  11. Dan zal je toch ff moeten zoeken.... misschien net wat te vol getankt?
  12. Soms moet je het gewoon proberen, is het resultaat na polijsten naar je zin geworden?
  13. @RBS, klopt. Maar ondertussen ook wat andere onderdelen gepolijst en voor een vriend eveneens krassen uit zijn uitlaatdemper verwijderd. Dan kun je de kosten een beetje verdelen. Ik vond het de moeite wel waard, zo’n uitlaat knapt er wel heel erg van op.
×
×
  • Create New...

Important Information