Jump to content

RBS

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About RBS

  • Rank
    nieuwkomer

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. RBS

    Nieuwe

    Eventuele grote bijzondere aanpassingen ga ik pas doen als ik mijn Triumph Sprint 900 en mijn Triumph Daytona project verkocht heb.
  2. RBS

    Nieuwe

    Dank je. Ergens snap ik wel wat je bedoeld. Maar het is gewoon even anders dan de gemiddelde TDM. Als de onderkuip niet goed te herstellen is ga ik zeker voor een belly pan. En met wat ander spuitwerk smoelt het misschien ook anders dus dat is ook nog een optie. Op meerdere vlakken wil ik verbeteringen. Sowieso vering, remmerij en een ander dempersetje. Verder ga ik alle goedkope accessoires (knippers, achterlicht, spiegels) vervangen. Sommige onderdelen zijn niet zo fraai of wat roestig dus daar wil ik nette vervangers voor hebben. Maar ben ook wel nieuwsgierig naar de mogelijkheden van andere voorvork, achterbrug, velgen, etc.
  3. RBS

    Nieuwe

    Allen bedankt!! Ik was op zoek naar een TDM waar nog wat geld ingestoken moest worden om hem op te knappen en naar eigen smaak te verfraaien. De onderkuip sprak mij gelijk aan maar helaas is die best wel beschadigd. De overige aankleding en spuit- en poetswerk doet mij heel weinig. Te veel poetswerk en te veel goedkope meuk. Nu na een paar dagen op de camping, kijkend naar de motor zie je steeds meer puntjes van aandacht. Thuis eerst maar alle kappen eraf en de motor eens goed schoonmaken. Dan een to-do lijst maken van alle wensen en benodigd onderhoud. En dan kom ik vast tot de conclusie dat er meer geld in gaat dan de bedoeling was 😜. Misschien maar een topic openen als een soort van dagboek hoe mijn motor tot stand komt. Als jullie nog leuke tips hebben voor accessoires, onderdelen of wat rigoreuze ombouwmogelijkheden dan verneem ik het graag.
  4. RBS

    Nieuwe

    Mijn naam is Ralph en sinds 2012 fanatiek Triumph rijder. Vaker een tweepitter (met name een TDM of TRX) erbij willen hebben maar vandaag de daad bij het woord gevoegd. Vanmiddag in de regen een groene TDM 850 4TX gekocht uit ‘96 met 43.000 km op de teller. De motor heeft de afgelopen twee jaar stil gestaan en kan wel wat liefde gebruiken. Het betreft een import zonder papierwerk uit 2005 (fingers crossed), met (ik vermoed) een verleden binnen dit forum getuige de kentekenplaathouder. Hopelijk kan iemand binnen dit forum mij meer vertellen over de historie. Verder ben ik nieuwsgierig naar wat ik allemaal kan vinden aan informatie. Dan nu het plaatje bij het praatje!!
×
×
  • Create New...

Important Information