Jump to content

MarcelT

Members
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

About MarcelT

  • Rank
    meubilair

Recent Profile Visitors

163 profile views
  1. En hele goede adviezen...thx!
  2. Daar was ik al bang voor. Ook schijn je, heel oneerbiedig, “op je ballen” te zitten en door de stand van je voeten kan je als lang persoon moeilijk verzitten. ik ben uiteraard verwend door de 1200 Adventure maar ik heb het idee dat mijn 3VD een hogere zit heeft dan de 4TX. Zelfs hoger dan de Vstrom 1000 die ik heb. Volgens de specs zou het niet zo moeten zijn: BMW 1200 Adventure, 890mm Vstrom 1000, 855mm Tracer 900, 845mm TDM 850 4TX, 820mm TDM 850 3VD, 795mm
  3. En waarom de Tracer 700 en niet de 900? Of slinger ik hier een andere discussie mee aan? Ikzelf ben razend benieuwd naar de 900 omdat die 3 cilinder karakteristiek me wel aanspreekt.
  4. MarcelT

    Benzinekraan 850 3VD

    Dank Rob! 😊
  5. Ziet er netjes uit! terecht punt van die Navi, de enige mogelijkheid om die te monteren is op je stuur waardoor het zicht op de klokkenwinkel beperkt wordt. Die ledjes die ik heb besteld wegen geen roggel, vandaar dat ik dat schuim als lokatie heb gekozen. Eerst maar ff afwachten, mijn vriend van de posterijen komt tussen 15:00 en 17:30 ☺️
  6. MarcelT

    Benzinekraan 850 3VD

    Rob, De zwarte en rode TDM staan in de mancave die ik samen met een vriend deel. Naast de twee TDM’s heb ik daar nog mijn Honda 900 Bol d’Or staan, een BMW K 100 RS die verbouwd gaat worden als scrambler en een Vespa Piaggio. Thuis is de carport staan de Vstrom 650 van het meisje, de Vstrom 1000 van mij en de nieuwe aanwinst, de 4TX ☺️
  7. Wie heeft en eentje over? Jaja ik weet het, het wordt er niet mooier op maar in de Randstad is het nu eenmaal onontbeerlijk bij woon-werkverkeer. Ik zoek dus een drager waarop ik de K-Wing steun ten behoeve van mijn Krauser tupperware box op mijn 4TX kan monteren. Wellicht kan ik hem ook nieuw halen via de welbekende Poolse website maar misschien ligt er eentje binnen de club te verstoffen?
  8. Het zullen 2 gaatjes worden in dat schuimgedeelte rond de tellers en inderdaad, de uitleg laat geen enkele twijfel meer bestaan. Maar ik was al goed op weg geholpen door jullie. Heb je nog een foto van jouw oplossing met de lampjes?
  9. MarcelT

    Benzinekraan 850 3VD

    We hebben afgekeken bij ons volgende project, de rode 3VD, en als volgt aangesloten. - De bovenste is afgaand vanaf de tank (stand Reserve) - De middelste is afgaand vanaf de tank (stand Normaal) - De onderste is gaand naar brandstofpomp. En bijgaand het sfeerbeeld ☺️
  10. Hallo Chris, ik ga eerst proberen om de extra controlelampjes in te bouwen, deze zijn besteld bij NR1 motor. Mocht dat niet lukken dan ga ik stampend, schreeuwend en over de grond rollend mezelf even afreageren en dan doe ik een beroep op de beschikbaarheid van je relais. groet, Marcel.
  11. Eigenlijk was ik helemaal klaar met dat gepijpzeik met die LED knippers. Maar ik moet dus het originele relais terugzetten bij de 3VD en er weerstanden (1x links en 1x rechts?) tussenzetten en om nog iets aan het relais wat ik heb gekocht te hebben, toch maar LED inbouwen op mijn 4TX? Oh ja, originele relais was helemaal verteerd...moet dus een nieuwe hebben of heeft iemand er een op de plank? Dank voor jullie commentaar overigens.
  12. Deze topic ff misbruiken om mijn vraag te stellen. Via Pieter heb ik een relais geleverd gekregen t.b.v. het gebruiken van LED knipperlichten. Maar nu gebeurt er iets vreemds. Als ik richting aangeef, links of rechts, dan gaan alle 4 de knipperlichten aan zoals alarmlichten. Ook het indicatorlampje in de cockpit knippert. Ik heb 1 van de bruine draadjes doorgeknipt en nu knippert links en rechts apart, zoals het hoort, echter brandt het indicatorlampje in de cockpit niet meer. Ik sta open voor tips
×
×
  • Create New...

Important Information