Jump to content

chris

Clublid
  • Content Count

    848
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About chris

  • Rank
    Fossiel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. chris

    Aanhaalmoment

    Ik heb dit een paar keer aan de hand gehad, 1 keer waren de bochten lek maar zaten ze er nog aan, de 2e keer waren ze ook onder de flens afgebroken. Geen idee of het kwaad kan maar ik wilde absoluut voorkomen dar er rommel of ijzer/allu slijpsels in de cilinders terecht kwam. Ik heb de uitlaatgaten zorgvuldig afgedekt. Misschien niet nodig..... better safe than sorry.... Ik slijp de flenzen door naar de tapeinden toe, van boven en onder, je krijgt dan ruimte om een stukje van de flens weg te tikken... Zo zal iedereen een handigheidje hebben. Grt, Chris
  2. chris

    Aanhaalmoment

    Idd wat Appie schrijft... vaak blijft als enige optie over het kapot slijpen van de flenzen. Ik gebruik er de Dremel voor met kleine slijpschijfjes. Het is jammer dat je daarna behoorlijk aan de beurt bent voor nieuwe voorbochten.. ze zitten makkelijk rond de €200,00.😦 Grt, Chris
  3. Ik noem het maar box voor achterop, anders krijg je verschrijvingen... Nett box van Givi, een helm past erin. Met zover ik weet alle aansluitmaterialen voor de TDM, zowel 3VD als 4TX. De prijs is € 40,- inclusief versturen. Bij belangstelling ff een PB Is verkocht.
  4. Nette MRA ruit, met een opzet stukje, voor sommigen de oplossing voor de wervelingen die kunnen optreden bij de orginele 3VD ruit. Prijs is € 35,- inclusief verzenden. als je belangstelling hebt, stuur een PB.
  5. chris

    TDM 1999 4TX

    Inderdaad een heel mooie kleur... het voorspatbord is standaard in een groenige zilverkleur, net als de kuip. Ik vind hem ( haar?) prachtig zo. @Appie, nee de 3VD blijft in ieder geval, dit lekkere ding komt er in ieder geval voorlopig bij. Overigens opvallend hoe verschillend de beleving bij de 3VD en 4TX is. Op papier maakt het qua pk's en koppel niet veel uit, de manier waarop de power geleverd wordt dus wel. Beiden op de eigen manier geweldig. Grt, Chris
  6. Ik heb die basketcase gekocht....Eerst ff in mijn openluchtwerkplaats parkeren dan es kijken wat ik en mee ga doen, uit elkaar halen of mooi maken. @ Rob, ik denk dat een DB killer bij Bolski vandaan eenvoudiger is. De Lasers die onder deze motor zitten lijken op de een of andere manier een systeem aan 1 stuk, zonder Y stuk, met de voorbochten van een 900? Zo ziet een blok van een motor eruit die een paar jaar buiten heeft gestaan.. grt, Chris
  7. chris

    TDM 1999 4TX

    ff een paar dagen spelen in mijn openluchtwerkplaats..... Al aardig wat op gereden..... wat een fijne motor..
  8. Top, Japie, een mooie fiets... Veel plezier er mee, als je duimen het weer doen.. Grt, Chris
  9. Ziet er goed uit ! Ik heb nu ook weer zo'n laatste generatie 4TX in de tuin staan. Vanavond ff wezen rijden en wat gaan de machines lekker...Echt de beste TDM... grt, Chris
  10. Ben ermee bezig.... de motor heeft wel een heleboel tlc nodig.. Grt, Chris.
  11. chris

    TDM 1999 4TX

    Mijn jaarlijkse project is er weer, een 1999, een heel fijne motor! En een mooie qua kleur. De motor is voor zo ver ik het nu heb kunnen beoordelen technisch goed bijgehouden, optisch minder goed. Dus weer rustig schoonmaken, opknappen, misschien weer ff bij Tante Alie shoppen, ik heb er zin in. Ik kan jullie hulp gebruiken bij het zoeken naar een rechter lower, er zit nu een tijdelijke groene op, dat is echter geen potje. Mocht iemand in z'n schuur nog een paar van die dopjes hebben die op de spiegels zitten, ik hoor het graag. grt, Chris
  12. chris

    lower 4TX

    Ik heb een "nieuwe"projectmotor en zoek de rechterlower. Voor de kleur, zie de foto's...... Hoor het graag, grt, Chris
  13. Hi Leo, Welkom op dit TDM forum. Gefeliciteerd met het behalen van je motorrijbewijs! Uiteraard een prima keus, een mooie gele uit 1996. Veel plezier op de motor...en als je oefenen wilt... op 14 juli is er een Groningenrit! Vlakbij dus.. Grt, Chris
  14. Welkom John, Een mooie motor, ook een mooie kleurstelling! Voor je wens voor een kofferrek... ik heb je gister een pb gestuurd. Veel pleziermet de motor! Grt, Chris
  15. Ik heb dezelfde ellende meegemaakt.... als ik dit nu aan de hand heb geef ik eerst een ros op de bout, in de hoop de loctite te breken, dan een goede inbus in de slagmoersleutel en de handel losschrikken. Dat lukt meestal... De keer dat het niet lukte heb ik de boutkop vast gepakt met een zware griptang, voorzichtig proberen en toch, gelukkig,los. Ikweet zo niet wat voor tdm je hebt, ik heb een opnemer liggen voor de jaren 1991/1998. Grt, Chris
×
×
  • Create New...

Important Information