Jump to content

Lonelyrider

Administrators
  • Content Count

    766
  • Joined

  • Last visited

About Lonelyrider

  • Rank
    Voorzitter

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Vincent bedankt voor het organiseren van deze rit. Uit de reactie begrijp ik dat het een mooie geslaagde dag is geworden zonder al te veel regen. Namens een oud lid moet ik zijn bewondering uitspreken over de door jouw aangeleverde route. Gr, Jan
  2. Heb je misschien een website of zo waar we kunnen kijken wat het is of foto’s. Gr, Jan
  3. @frederik, @NikenRider Ik zie niet bij de aanmeldingen staan dus ja dan krijg hem ook niet. De route wordt pas na de rit op het forum geplaatst niet ervoor zoals het wel vermeld is dat was niet correct. Als je aanmeld dan krijg je hem alsnog dat geldt Voor jullie beide. De normale procedure is dat de aangemelde personen de route vooraf krijgen en dat de route de week erna op het forum worden geplaatst. Gr, Jan van Ingen
  4. @Pieter H, Hoe zit dat eigenlijk met de frames van de 5PS types zoals ik hem heb met HAGON progressieve voor en achtervering? Komt het daar ook voor of heb je dat nog nooit gezien en waar zou het kunnen verwachten beter gezegd waar zou jij gaan controleren bij een 5PS?? Gr, Jan van Ingen
  5. Lonelyrider

    handvatsteun

    @Listhet kost je 3 minuten in kokend water en 30 sec om hem om het handvat te plaatsen. Gr, Jan van Ingen
  6. Lonelyrider

    handvatsteun

    @List, Je kunt hem er ook gewoon op laten zitten en iets verdraaien dan heb je er geen last van dus gewoon monteren en klaar is die als je wilt gaan gebruiken. Gr, Jan van Ingen
  7. Lonelyrider

    handvatsteun

    @fernand, het rijd echt lekker joh ik zal er wel weer aan moeten wennen na meer dan 18 maanden niet meer op de motor te hebben gereden en het duurt zeker nog 6 weken dus het wordt minimaal 20 maanden. Gr, Jan van Ingen
  8. Lonelyrider

    handvatsteun

    @Japie, ik ben te ver gegaan in mijn verhaal mijn excuses hiervoor. Ik heb ook die hand steun en ik heb er veel plezier van. Gr, Jan van Ingen
  9. Lonelyrider

    handvatsteun

    @chris, Zover ik weet zijn de spec’s nooit echt bekent gemaakt door Honda. Ja het was echt een circuit wapen maar met knipperlichten. Bij ons thuis was het traditie dat mijn vader zodra de motor ingereden was dat eerst hij en dan mijn broer en dan mijn zwager de motor een dagje meenamen. Mijn vader kwam terug en die zei dit is de laatste fiets die ik van jou meenemen wat een monster is dit. Mijn broer nam hem een keer mee toen die jarig was en die kwam dus niet meer uit zijn worden, mijn zwager en zus namen hem mee na een verjaardag om op te scheppen tegen over zijn vader want die had alles en dat was ook altijd beter maar deze kon die niet krijgen. Mijn zus zei van te voren dat als ze hem zouden beschadigen dat ze alles zouden regelen. Maar mijn zus kwam dus boos de woning in lopen met de sleutels met de mededeling dat mijn zwager nooit meer op mijn motor mocht rijden. Later bleek dat die voor een stop licht had gestaan en zoveel gas had gegeven dat hij een wheelie maakte en zij er dus vanaf was gevallen. Dus Ja hij was super snel en had een nieuwe achterband om de 3000 km nodig en dan een die alleen via Honda was te bestellen voorband deed er ongeveer 6000km over. En om de 3000 km een kleine beurt om de 6000 een grote beurt. De werkplaats hand boek heb ik nog steeds en deze is van een hand tekening van Freddie Spencer voorzien. Ik heb hem later in Amerika nog eens op gezocht en en om die hand tekening gevraagd en gekregen. Je zult uit mijn schrijven wel begrijpen dat deze motor nog steeds diep in mijn hart zit en dat ik daar diep mee verbonden ben. Ik wilde dat ik genoeg geld op de rekening had staan om hem weer op te halen want voor mij heeft deze zoveel emotionele waarde dat is niet meer normaal zoals de foto’s wel zeggen ze hangen nog steeds aan de muur en zullen er dus altijd blijven hangen. Maar de TDM heeft mijn hart ook wel gestolen maar niet zo diep als de Honda NS400R Spencer Replica. Nu wordt het me dus teveel sorry. Gr, Jan van Ingen
  10. Lonelyrider

    handvatsteun

    @chris, Dat klopt maar die spec gold voor de standaard versie 2 niet voor de Rothmans versie. Deze had andere specs zoals de 3 ATAG’s op uitlaat uitgang en meer cc’s Want de standaard versie was ook in rood/wit/blauw met een geel vlak. Van versie Rothmans werden geen spec op een folder gezet omdat deze teveel verschilde met dus die 2de versie. Ik weet dat ik samen met de monteur van de zaak die de levering geregeld had (je kocht de motor rechtstreeks bij Honda) nog bij Honda was en dat de hooft monteur even een show gaf en erg lelijk op zijn snuit ging. En Ja zoals jullie van mij gewend zijn had ik deze ook als eerste kapot alle koppeling bouten en veren lagen eruit en we mochten het van Honda Nederland niet open maken daar moesten een paar van die Japanners voor komen nou alles moest los en natuurlijk netjes in elkander gezet maak ik een proefritje van nog geen 2 kilometer en het lag er weer uit ze wilde geen loctide gebruiken want dat deden ze ook niet in de race machines. Nou we hebben ze toch maar aangedrongen om het maar te doen want de een na de ander werdt daar binnen gebracht om nagekeken te worden en aangepast. Hierna een prima motor aan gehad liep zo goed en mooi geluid. Die machine heeft toen mijn hart geraakt. Zie foto’s Gr, Jan van Ingen
  11. Lonelyrider

    handvatsteun

    @Japie Zo oud is dat toch niet Ik was net 19 toen Ik mijn Honda NS400R 3 cilinder met 3 ATAG systeem’s op de uitlaten kreeg en dat ding had net zoveel pk’s als dat die woog (179kg) en dat was voor die tijd erg veel. Ik was toen de uitverkorene om de eerste van 20 in ontvangst te mogen nemen (uit handen van Freddie Spencer en een rondje over het TT circuit) in de Rothmans kleuren dit waren 500cc machines waar de iets kleinere cilinders met een in houd van 449cc en de serie ernaar was geproduceerd met een cilinder inhoud van 389cc. Toen der tijd was er ook de Yamaha RD500 een 4 cilinder maar dat had niks te vertellen ten opzichte van mijn oude machine. (ik won elke keer van die RD en daar ook een dure boete gekregen) Met die NS400R heb voor die tijd ook wel een grote boete gehad omdat ik zo hard reed dat de politie hem niet kon bijhouden, kreeg een boete voor te hard rijden in de artikel 5 van 1500 (als dat om zou rekenen naar deze tijd dan was dat met de inflatie en zo misschien wel enkele duizenden €) gulden en 6 maanden voorwaardelijk en een proeftijd van 3 jaar. Ik zou als Ik genoeg geld die machine zo terug kopen en in huis zetten maar laatst stond er een op marktplaats voor de lieve prijs van 18.000,00 € en dat terwijl die toen mij maar 13.999,00 (iets van 6.250,00€) gulden heeft gekost. Maar ja daar heb dan ook mijn rechter arm aan te danken. Over deze machine kan ik zoveel vertellen we zijn toen op meerdere motor en auto shows in Europa geweest en dat allemaal op kosten van Honda. Gr, Jan van Ingen p,s het lijkt wel weer gisteren dat ik op die NS400R gereden heb.
  12. Lonelyrider

    handvatsteun

    @Nicodie Suzuki GT500 was dat niet een 2-takt motor? Ik had in ‘83 een Honda NS400R 3 cilinder 2-takt een Freddie Spencer replica. Gr, Jan van Ingen
  13. Lonelyrider

    Nieuwe banden

    Ik zou eens voor de BT31 EVO gaan goed in de regen en droog weer, gaan lang mee en rijden zeer lekker Ik doe er zo’n 22000 km mee en ik ben wel een sportieve rijder. Gr, Jan van Ingen
  14. Maar heb je nog wel iets terug gezien van je aanbetaling? En dan natuurlijk de ham vraag werkt de Dynojet het al? Gr, Jan van Ingen
  15. Als het goed is zou Roelof deze vandaag uitsturen naar de deelnemers. gr, Jan van Ingen
×
×
  • Create New...

Important Information