Jump to content

Lonelyrider

Clublid
  • Content Count

    824
  • Joined

  • Last visited

About Lonelyrider

  • Rank
    Forum lid

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ik heb beide de 850 en nu de 900 geredene 850 als het gas loslaat remt deze erg op de motor de 900 heeft dit in mindere mate. ik vind persoonlijk met de HAGON progressieve en HAGON achterover bijna een race fiets die zeer soepel loopt. moet wel zeggen dat ik dan ook race ervaring heb en de 990 goed te vergelijken met de 500 2takt die toenadering tijd reed. ook dat er best wel aan de motor ingedaan springt dan ook wel bij. ja de 85- verbruikt olie die je na iedere tank beurt moet controleren of je moet een gereviseerde boven bouw hebben dan is het verbruik ook nihil zoals bij de 900. zit houding van beide is nagenoeg het zelfde. verbruik was van de 850 zo rond de 1 op 20 de 900 doet bij mij tussen de 1 op 25 tot 1 op 27. mijn rij stijl is best zeer sportief te noemen. dus ja rijdt eersten op een 900 voor een dagje dan merk je vanzelf wel welk het beste bij jou rijstijl past. en ja onderhoud van beide is zeer goed zelf te doen gr, Jan van Ingen
  2. @Japie Je weet toch dat ik geracet heb dus dan is het toch niet moeilijk voor ja. Gr, Jan van Ingen
  3. @Japie Dank je dat het hebt uitgezocht hoef ik niet meer naar die Polizei voor uitleg. ben afgelopen donderdag naar de Eifel geweest was een mooie rit op de terug weg die anders ging dan ik verwachte de motor even goed de sporen kunnen geven. wat loopt mijn motor toch verdomd lekker zeg zat zonder dat ik het in de gaten had dik boven de 200km/u en nog had ik had en een versnelling over. wilde eigenlijk naar de nordschleife maar deze was weer eens overdag dicht. heb wel iets van 550km gereden die dag dat was voor mij weer een overwinning niet gedacht dat mijn verrekte lichaam het zou aankunnen (ik haat mijn lichaam vaak) nu ik dit weer weet durf ik langere ritten in de toekomst wel aan. wie weet tot op een van de toerritten als deze niet samen vallen met een andere hobby van me. gr, Jan van Ingen
  4. @Prop-er Waarom is de 2de bak koffie nu een probleem dat was in het verleden geen enkel probleem geweest? De kosten zijn altijd 7,50€ De club zit ruim in het sop dus wat is nu de werkelijke probleem want de club heeft er volgens mij altijd wat bijgelegd. Gr, Jan van Ingen
  5. Bertho echt niet ben niet gek😂😂😂😂 Vraag wel een keer om uitleg als Ik in Kleef ben.
  6. Sinds 28 april gelden er nieuwe regels omtrent te hard rijden. Vanaf nu gelt dat als je meer dan 27 te hart rijd dat je je rijbewijs voor 1 maand mag inleveren en de boete bijna verdubbelt zijn. Ik weet dus niet hoe dat is voor de Nederlanders die daar een overtreding begaat. Misschien als Ik een keer in Kleef ben eens daar bij de politie naar binnen te stappen en eens hierover uitleg vraag. Of het moet zijn dat iemand van de club al het een en ander kan verklaren. Jan van Ingen
  7. Dorus gecondoleerd met dit verlies en veel sterkte
  8. Weet wat er raar is men zegt een bepaald aantal dB bij een bepaald toerental maar bij de RDW staat dat het bij stationair toerental is dat vind ik weer raar en spreekt elkaar erg tegen in Switzerland meten ze ook bij stationair toerental. en dan de meet methode die de politie hanteerde klopt ook van geen kant. deze moet op 1,5 meter en 0,5 meter hoog naast de motor zijn en dan heb ook nog de voorbij rij test die is bij 80km/h en op 20 meter op 0,5 meter hoog. maar nu is dat weer anders of zo? Wie weet hoe het nu hoort en kan hier een lichtje op schijnen?
  9. Sorry maar dit is de enige juiste beslissing die naar mijn mening genomen kon worden. Natuurlijk is het heel jammer maar risico’s nemen moet je niet willen. Als de annulering’s verzekering het niet dekt dan is er iets niet goed want het zou zoals TDMprutser zegt gewoon gedekt te zijn onder de geldende voorwaardes. Ik weet niet wat er nu met de aanbetaling gedaan wordt of deze dus terug betaald wordt naar de club / geboekte leden? Ik hoop dat we snel met zijn alle weer op de motor kunnen gaan rijden want dat mis ik toch wel weer. Maar ja zolang dit virus rond dwarrelt zullen we ons aan de gelden regels moeten houden maar Nico zegt dat het adviezen zijn maar volgens mij zijn het noodwetten anders kan men ook niet op die basis een boete a 390€ + 9€ opleggen en daarbij ook eens een strafblad voor 5 jaren. Dit is vooral erg voor personen die werken in posities waarbij men een een verklaring van onbeschrijfelijk gedrag moeten hebben voor hun werkgever. Gr, Jan van Ingen
  10. ik had het wel helemaal gelezen maar ik denk dat je mijn strekking niet begrijpt TDMprutser. als ik geboekt zou hebben had ik d het gecanceld want de club is verantwoordelijk voor onze leden. het is dan ook mijn mening. maar zou jij dan gaan en de risico aanvaarden als het fout gaat? Neem jij dan die verantwoording op je? Ik niet in ieder geval. men zegt dat er iets open mag dus dat het wat losser mag. maar kijk jij weleens naar de briefing van de rivm naar de kamer toe? ik wel en daar wordt verteld dat die groeps immuniteit pas op 3% van onze bevolking is dus 97% heeft nog geen afweer opgebouwd en dan ga je naar Duitsland waar deze nog lager is dan de 3% hoe wil je dat dan verkopen? nou niet aan mij in ieder geval, ik ga voorlopig niet met grote groepen rijden laat staan op vakantie wat zei Rutte ook alweer ik zou geen vakantie boeken in mei. dan ga je toch niet naar een gebied waar de besmetting’s gevaar hoog is?? maar ja als je gaat en achteraf blijkt dat je daar een besmetting hebt opgelopen dan is mijn mening dat je ook maar de kosten zelf moet betalen van opname tot later de revalidatie. sorry maar diegene die gaan hoeven de eerste 6 maanden niet bij in de buurt te komen. ik wil niet besmet worden door wie dan ook. weten jullie nog die mensen die naar Italië gingen voor de winter sport? die wisten van de tv nieuws dat er een besmettings gevaar was maar omdat ze het geld niet terug kregen toch gingen hoeveel kwamen er in het ziekenhuis terecht en hoeveel op de IC en uiteindelijk het leven verloren? naar mijn weten teveel en te dom om geld boven je gezondheid te stellen en dat is wat er nu ook gebeurd sorry hoor. en dan zeggen dat ik het niet gelezen zou hebben ik vraag me af of er wel goed wordt nagedacht over de eventuele gevolgen?? Ik het niet. maar ja ik ga niet en ik zou iedereen advieseren om gewoon niet te gaan. Dat is mijn mening van iemand die het heeft moeten meemaken van een persoon die deze virus niet heeft kunnen overleven. hier laat ik maar bij. gr, Jan
  11. Waarom een risico gaan lopen in Duitsland als het hier geldt blijf thuis? waarom wachten denken jullie werkelijk dat de Corona virus zo maar weg is? Sorry hoor maar ga er maar vanuit dat het tot volgend jaar duurt. en die hotels willen wel open maar kunnen het risico niet nemen want zij zijn wel voor jullie en de bewoners verantwoordelijk. En dan wij als club het risico opzoeken? sorry maar diegene die gaan en besmet met het Corona virus zijn ook maar voor de kosten moeten opdraaien want je zoekt willens en wetens het op. cancel het gewoon en beroep je op de geldende regels dan ben je in mijn ogen goed bezig niet denken misschien mag het toch. wil als club deze risico’s nemen? waarom deze discussie? Deze is niet meer nodig als het bestuur slim is. Net als het 25 jubileum feest cancel het gewoon en dan maar volgend jaar. gr, Jan
  12. Laatste set Bridgestone br30 22000 km mee gereden.
  13. Ik heb het in de voor en achter band zitten en ik heb er geen lootjes op zitten. ik kan het merken in het stuur geen trillingen meer. @Pieter Hik ben het niet helemaal met je eens de bestrijden vlak is breder maar echt nooit meer lek rijden dat zit er weer niet in want het gaan om het middelste gedeelte van je band ongeveer 5 cm als je de juiste hoeveelheid in hebt gedaan. Of de meerwaarde is niet lek rijden dan is een dure maar ja je weet het nooit tot die spijker erin gaat toch. Gr, Jan van Ingen
  14. Lonelyrider

    Ombouw klaar

    @Japie HAGON achter schokbreker met hydraulische verstelling En hagon progressieve veren voor rijdt als een nieuwe. Doe je een goede keus mee Japie. Gr, Jan van Ingen
×
×
  • Create New...

Important Information