Jump to content

appie26

Clublid
  • Content Count

    968
  • Joined

  • Last visited

About appie26

  • Rank
    Fossiel

Recent Profile Visitors

1,630 profile views
  1. Tja.... Dan moet je het met boutjes doen.... maar dan zitten die boutkopjes wel in het zicht. Meestal wordt dat met polymax erin gelijmd.
  2. Dammetje eruit en straks racegaas erin! En dat dan wel wat bol maken.
  3. Ze kunnen buiten de barstjes om ook behoorlijk uitharden kwam ik laatst achter. Dan zien ze er prima uit maar dan is alle flex eruit waardoor je de carbs er bijna niet meer op "geplopt" krijgt.
  4. Mooie 3vd! De moeite waard om in ere te herstellen. Dit is de eerste generatie. (Donker blok en donker frame) de 2e generatie 3vd heeft een zilvergrijs blok en frame. De uiterlijke verschillen tussen 3vd en 4 tx zijn duidelijk lijkt me. Het blok is op het oog hetzelfde maar inwendig nogal anders. 360° krukas VS 370°. Andere olietank. En nog wel meer. Het uitlaat systeem is wel weer gelijk. Voor de rest heeft elk model zijn eigen schare fans. Ze delen voor de rest nog wel meer onderdelen maar da's niet allemaal op te noemen. Als je het specifiek voor een bepaald onderdeel wi
  5. Nee, Zit geen lampje in.
  6. Nee. Je moet die 2 controle lampjes parallel aansluiten op de kabels van de knipperlichten. De bedrading van het originele dashboard lampje gewoon laten. Die uitleg in die link van Prop-er is ook interessant maar wat technischer. Voordeel is dan dat je dashboard intact blijft en je originele lampje zijn functie houdt. @chris aha dus geen led lampen. Dan werkt het gewoon. Dus dan is dat weer duidelijk. Zolang er geen leds worden toegepast is het allemaal op te lossen met een ander relais. LEDs blijven trickie....
  7. Lijkt mij ook. Tenzij de andere knippers geen leds blijken te zijn.
  8. @chris da's toch ook wel vreemd. Bij het originele verklikker lampje wisselt de + en - bij links of rechts. Daar heeft LED een hekel aan en geeft dat alarmlicht effect. Vandaar die 2 verklikker lampjes plaatsen of met diodes die wisseling tackelen. Ik heb ook dat Japparts relais ook en ik had dat alarmlicht effect ook. Ik heb nu dus die 2 verklikkerlampjes ingebouwd. Hoe jij het dan wel werkend hebt gekregen zonder die aanpassingen is dan wel een interessante vraag.
  9. https://tdm-trx-tracer.nl/forums/topic/5541-nieuwe-knipperlichten-montagevraag/
  10. Dat alarmlicht komt door de wisselende polariteit van het verklikker lampje. Sowieso op te lossen door 2 andere verklikker lampjes in te bouwen, of bij het bestaande lampje diodes tussen te bouwen. Of er relais zijn die het oplossen zonder aanpassingen in de bedrading weet ik niet.
  11. Dat komt door het dashboard verklikker lampje van de knippers. Haal die er eens uit. Dan zou het goed moeten gaan.
  12. Hier ook moe maar voldoen nu op de bank. Die afgesloten dijkweg bij Lent was ff een lastige misser. Ga ik aan werken dat zoiets niet zo snel opnieuw gebeurt. Voor de rest was het na een koude start vanmorgen een heerlijke motordag.
  13. appie26

    Open luchtfilters

    Ik volg die 1 in jouw maatnotatie nog niet helemaal Pieter. Volia mijn sproeier: Als ik ga Googelen dan kom ik zowel de notatie 172.5 maar ook 72.5 tegen. Waar staat die 1 dan voor?
  14. Goed bezig. En precies de goede kleur! Alleen wat afstands busjes tussen voorvork en spatbord zetten zodat die wat lager komt en mooier aansluit op de kleinere voorband.
×
×
  • Create New...

Important Information