Jump to content

appie26

Clublid
  • Content Count

    1,032
  • Joined

  • Last visited

About appie26

Recent Profile Visitors

1,808 profile views
  1. Hoe bedoel je? Boutjes miss. te lang? Heb je al de rubbertjes er wel bij die je op de foto's ziet van Robnieuw? In die rubbertjes onder het blok zitten ook nog metalen busjes. Met de boutjes draai je die busjes vast tegen het blok. De hele beschermplaat zit dus wat verend gemonteerd in rubber, dus 100 % vastgeklemd krijg je hem nooit.
  2. Nee........ Ik wacht nog steeds op andere gaskabels... Die zitten al een week in een of ander pakket busje die de weg kwijt is.... Dat soort mazzel heb ik wel vaker... Ik hoop donderdag binnen.
  3. Oh ja.... Die onlogische boutjes.....
  4. Weet je dat zeker? Ik dacht M6, sleutel 10.
  5. En ik doe een beetje Loctite in de dopmoertjes van het draadeind. Hij is me ooit een keer losgetrild.
  6. Of een bellypan / bugspoiler, dat mag ook.
  7. Zekers. Geen probleem.
  8. Staat er mooi bij. Ondanks die le-lij-ke tupperware box. Maar ja, ik snap het gemak van zo'n onding, #heberookzoeentje.
  9. Ff update van de inbouw van de fatslides: Bobine wat verplaatst omdat de gaskabels last hadden van de originele beugel. De TRX gaskabels zijn idd te kort. Dus als het goed is morgen de bestelde kabels voor de TDM binnen. Wat ik er over vinden kan is er een 900 en 1050 variant. Dus ik zal de 900 hebben en de 1050 nodig hebben. De juiste sproeiers er in, gasnaald en CO schroef afstellen en dan hopelijk een nog fijner rijdende 3VD.
  10. De enigste echte TDM is een 3VD 😉. Maar ja, daar kun je eindeloos over door gaan..... Maar @Wido ,goed bezig! En we houden hier van foto's bij de projectjes.
  11. appie26

    Postema modificatie

    Heb nog een K&N filter liggen voor een TRX...... Is ook een stap.....
  12. Ik heb destijds Chris zijn idee gejat om de wijzerplaten van een 4TX op een 3VD te zetten. Heb daar toen een complete tellerset van een 4TX voor gescoord en alleen bij de snelheidsmeter alleen de wijzerplaat gewisseld om de originele km stand te behouden. Bij de toerenteller heb ik gewoon het hele ding omgewisseld met de 4TX teller met de gewenste wijzerplaat. Was na het gedoe bij de snelheidsmeter wel klaar met dat gepriegel met de naald. Nououou.......... 🤔. Ik hoop met een TRX bak, hotcams, geflowde kop, open filters en straks flatslides toch een eind in de richting te k
  13. Is het niet zo dat je de wijzers wel ff over het aanslag bij de 0 moet tillen om te zien hoe de wijzer staat? Anders ligt hij tegen de aanslag aan en zie je nog niet waar hij uit zich zelf staat. Ik ben dat destijds vergeten in mijn enthousiasme en ben wel ff bezig geweest om ervoor te zorgen dat de naald weer de juiste snelheid aangaf.
  14. Vergeet niet om de haakse overbrenging ff goed schoon te maken en heel dik in het vet te zetten.
  15. https://www.tdm-yamaha.heliohost.org/?page=FRSi I.p.v. de keerringen eruit te slaan pers je ze eruit door oliedruk op te bouwen aan de achterkant van de keerringen. Bij eruit slaan beschadig je de geleide bussen nogal snel. Die schieten dan over elkaar heen als de keerringen nogal vast zitten en je hard moet slaan. TDM dingetje.....
×
×
  • Create New...

Important Information