Jump to content

TDMprutser

Clublid
  • Content Count

    435
  • Joined

  • Last visited

About TDMprutser

  • Rank
    Fossiel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ook wij hebben de route her en der iets anders geïnterpreteerd 😉 Uiteindelijk in Volendam geëindigd, bakkie gedaan en lekker op huis aan. Morgenochtend wel nog even de bagger van mn blok spoelen... Heb weer genoten vandaag! Begon wat nattig, maar 's middags alleen een beetje tegen de wind in hangen, lekker droog gewaaid.
  2. Olieverbruik bij de 900 is nagenoeg nul. Het blok is anders ontworpen waardoor dit probleem verdwenen is. De 900 is stijver dan de 850, dat merk je vooral bij het maken van bochten. Vanaf 2005 is de 900 ook met ABS leverbaar geweest (in NL standaard vanaf 2006, in sommige andere landen optioneel t/m het laatste bouwjaar).
  3. Ik zat nog even te twijfelen vanwege het weer, maar rijd toch graag mee als het nog kan. Eten aan het einde niet, het is maar een uurtje van huis en dan zie ik mijn (v)echtgenote tenminste ook nog even 😉
  4. Dat zijn geen leuke berichten... Dorus, gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.
  5. Gespoten, of heb je hem gewoon omgeruild? 🤣
  6. TDMprutser

    Hoi!

    Ah ok. Is een naam die niet heel veel voorkomt, en ik ken er een die nu in Breda woont 😉
  7. TDMprutser

    Hoi!

    Welkom! Toevallig uit het zuiden van het land?
  8. Ja, deze zijn in de categorie 'vast is vast', je draait ze snel stuk.
  9. Het is dat het budget het vorig jaar niet toeliet, anders had ik in plaats van een TDM900 nu ook een Tracer 700 gehad. Heb wel een paar mooie exemplaren zien staan op de beurs vorig jaar. Maar nog net even te duur... We blijven dromen! En wat lidmaatschap betreft: zie je zelf als trendsetter en voortrekker! 😉
  10. Let wel even op dat je voor het monteren van het ruitje geen metalen, maar plastic schroefjes moet gebruiken. Dat wordt gedaan uit veiligheid, zodat het ruitje eerder losraakt van de kuip bij een botsing en de kans op verwondingen minder wordt.
  11. TDMprutser

    ketting "klappert"

    Voor het smeren van de ketting zijn er diverse manieren. Op mijn huidige TDM zit een Osco gemonteerd, dat werkt als een trein. Elke keer na een langere rit, net voordat ik de straat in rijd, geef ik er even een slinger aan, of als ik ga tanken. Dan blijft de ketting goed gesmeerd. Op de vorige zat een Scott, maar die deed het niet meer, die ging dus elke 300 tot 500 km even op de bok, en dan een spuitbus kettingspray er overheen. Goed en regelmatig smeren verlengt het leven van je kettingset echt.
  12. Tja, als je verwacht dat ze bij dit soort regels gaan nadenken heb je sowieso al het verkeerde uitgangspunt 🤣 Deze regel verdwijnt over twee jaar weer stilletjes richting de prullebak omdat ze er achter komen dat het geen zier helpt, precies om de reden die Prop-er zegt. Maar er iets van leren? Nee joh, wat dacht je dan?
  13. TDMprutser

    Knipperlichten

    Mwah... verklikkerlichtjes zitten er standaard op, en de enkele keer dat ik het vergeet vind ik het zonde om zoiets voor te kopen. Is gewoon een kwestie van wennen.
  14. Het probleem wordt veroorzaakt door de naald, maar de meeste ellende gebeurt in de naaldbuis... Deze wordt ovaal uitgesleten doordat de naald er te veel in 'hangt'.
  15. Dat is al even geleden... Mijn eerste internetaccount gaat terug tot 1991 😉
×
×
  • Create New...

Important Information