Jump to content

TDMprutser

Clublid
  • Posts

    471
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

TDMprutser's Achievements

Fossiel

Fossiel (11/13)

  1. Maar die spierpijn de dag erna... 🤣
  2. Sluit ik mij volledig bij aan Frederik! Ik heb me werkelijk te pletter geamuseerd, nooit geweten dat jetskiën zo leuk is! BBQ en muziek waren ook top. Hulde aan de organisatie, het was echt een superfeest!
  3. Ik zit wat westelijker... Ik wil iets na 8 uur gaan rijden maar jouw kant op is voor mij niet zo praktisch. Ik ga over Rotterdam/Dordrecht.
  4. Ik kom op zondagochtend. Nog meer mensen uit het Westen die 's morgens die kant op kachelen?
  5. Klopt inderdaad, daar is een recall voor geweest.
  6. Het maakt al een stukje uit wat voor model TDM je hebt. Bij de 900 bijvoorbeeld zit een stekker onder het zadel die bedoeld is voor alarmvoorbereiding. Daar zit een geschakelde 12V op. Ik heb met minimaal sleutelen de draad van de TomTom naar achter doorgetrokken, en daar een paar stekkertjes opgeknepen en in de juiste aansluiting van de stekker gefrut. Werkt als een zonnetje, en geschakeld op contact.
  7. Dit zal inderdaad eerder een browsergerelateerd probleem zijn dan aan het forum liggen. Ik werk met Chrome op de laptop en ondervind geen enkel probleem. Wat Harald ook al aangeeft: cookies en geschiedenis clearen, en anders eens in een incognito venster proberen.
  8. Belangrijkste met helmen is en blijft zelf passen. Ik heb bijvoorbeeld blijkbaar geen HJC-hoofd. Alle HJC helmen die ik heb geprobeerd klemmen heel erg op mn voorhoofd. Om de reden die List noemt ben ik ook een fan van systeemhelmen, want sinds een paar jaar brildragend. Gewicht en lawaai zijn iets meer, maar dat is voor mij geen probleem. Er zit qua lawaai wel veel verschil in de helmen, ik had eerst een Caberg maar die was toch aanmerkelijk rumoeriger dan de Shoei Neotec die ik daarna kocht. Inmiddels overigens vervangen door een Neotec II. Wat ik ook wel fijn vind is dat de oortjes van mn Cardo set er makkelijk in passen zonder tegen mn oren te drukken.
  9. TDMprutser

    Bye Bye

    Bertho, bedankt voor je inzet voor de club. Heel veel plezier met je mooie nieuwe motor, houd de glimmende kant boven!
  10. Volgens het grafiekje is het wielvermogen...
  11. Sietse, ik denk dat je eens zou moeten overwegen om een ritje naar Hoornsterzwaag in te plannen... Er zijn een aantal 'standaard' aanpassingen die de meesten doen, sommigen zijn relatief eenvoudig zelf te doen en sommige vereisen wat meer kennis/materiaal/gereedschap. De standaard dingen die bij de meesten goed helpen om het schokken te verminderen (verdwijnen zal het nooit helemaal, het is en blijft een tweecilinder) zijn iridium bougies, afdoppen van de klep in het luchtfilter, CO goed instellen via het dashboard en de vlinderkleppen gelijk zetten. Ik verwacht dat als Pieter Hessels er even naar kijkt, je waarschijnlijk een heel andere TDM mee terug krijgt dan waarmee je heen gereden bent.
  12. De 3VD is het enige model met de 360-graden krukas. Alle modellen daarna zijn 270 graden. Dus bouwjaar 1991 t/m 1995. De bekende aandachtspuntjes: olieverbruik checken, benzineverbruik (gasbuizen kunnen uitgesleten zijn) en de standaardpuntjes die bij een motor van dergelijke leeftijd naar voren komen.
  13. Gewoon even bij 2TheExperience kijken, half dagje trainen en je bochten gaan ineens een heel stuk beter!
  14. Topdag! Mooi weer, mooie route, leuk gezelschap, en weer even lekker op een terrasje kunnen zitten. De grijns paste bijna niet meer in mn helm!
  15. Even een vraagje: Ik zie een rare uitstulping in de TomTom track, bij Hagestein. Zit die er met een reden in of is dat een 'glitch'? Zie plaatje.
×
×
  • Create New...

Important Information