Jump to content

spondontrx

Members
  • Content Count

    519
  • Joined

  • Last visited

About spondontrx

  • Rank
    Fossiel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zijn er nog hobbyisten hier ? ik heb nog heel veel onderdelen waar ik vanaf wil . voor dat het naar het oud ijzer gaat wil ik het toch even hier aanbieden .... o.a cilinderkoppen compleet 900 (2x) , carter 900 met versnellingsbak ,nokkenassen, alle mogelijke blokdelen , wat TRX spullen (voorframe ,lamp, achterbrug, teller) de cilinderkoppen en carter 850 zijn niet meer te koop liefst alles in één keer uiteraard 😁 mail naar [email protected] of bel 0652027312 groet Theo
  2. Nog steeds of alweer te koop : TRX900 café racer bieden vanaf €2000,- Groet Theo (06 52027312)
  3. spondontrx

    Adieu club

    Hallo allen ,ik heb besloten de club en dus het ook het bestuur (nu al weer)te verlaten. Redenen hiervoor zijn o.a.: door werkzaamheden die op mijn pad zijn gekomen zal ik in weekenden weinig of niet aan clubactiviteiten kunnen deelnemen . Verder is het meer een gevoelsmatige kwestie wat waarschijnlijk samenhangt met mijn karakter en andere interesses (lekker vaag hé). De reden dat ik dit hier meld is dat ik niet wil dat de indruk ontstaat dat het niet botert tussen mij en andere bestuursleden of dat ik het niet eens zou zijn met de koers die uitgezet word. Ik ben er namel
  4. Dusss.... je rijd rond in dames kleding ? ???? geeft niet hoor, ieder het zijne.
  5. Voor het Buitenland weekend in September volgend jaar is het idee geopperd om eens naar de Vogezen in Frankrijk te gaan , en dan van vrijdag tot en met maandag . Is dat een goed idee ? Geef hier maar je mening (het blijft anoniem) P.S. deze pol is op mijn eigen initiatief geplaatst , dus geen garantie dat dit serieus word genomen ????
  6. Zoals op het schema te zien is (ignitionbox>ignition coil = onstekingkast>bobine) blijft dat zoals het is , het vervangt alle verdere elektro (en functioneert ook als zekeringkast en eventueel alarm) , ik zou het alleen gebruiken op een motor waar je electro uit het zicht wilt hebben (anders word het een dure grap alleen om de kabelboom simpel te krijgen).
  7. Dit is een voorbeeld van 1 cilinder maar dat maakt verder niet uit, de draden van onstekingskast naar bobines blijven alsook (carburateur) tps naar onstekingkast. Het is bedacht om de draad boom zo compact mogelijk te maken , je kunt zelfs alle stuur schakelaars via de m-button door 1 dunne draad voeren naar de m-unit.
  8. Er staat een duidelijk schema op de vorige pagina , wat is het probleem ? Ik heb op mijn "special'' de motorgadget M-unit gebruikt ,perfect voor als je een compacte en overzichtelijke draad boom wilt (maar daar hangt wel een pittig prijskaartje prijskaartje aan)
  9. Zou ik doen (ik ben Bora niet tegengekomen????) Slovenië (waar je normaliter doorheen komt) is trouwens ook erg mooi (van wat ik ervan gezien/gereden heb) . De Nordschleife zou ik geen tijd aan verspillen , tussen de local heroes op slecht asfalt rijden is mijn hobby tenminste niet . De timmelsjoch is ook mooi kun je gelijk het motormuseum bezoeken ???? neem wel je portemonnee mee voor al die passen (enkele rit Grosclokner is bijvoorbeeld €26,-)
  10. Iets verder weg maar wel lekker: picos de europa , Kroatië Kustweg (D-8) Rijeka-Dubrovnik
  11. Banden spanning misschien ook iets te hoog ? en demping niet optimaal De z8 is ook een TOER band die het op een circuit al snel te heet krijgt.
  12. Ziet er mooi uit Pieter maar die vloer lijkt of dat je je daar het beste op friese doorlopers kan verplaatsen
  13. Niet vandaag maar afgelopen weekend : in goed gezelschap maar Chimay (classic bike races) Foto bij de tussenstop : Baton rouge Vielsalm Belgie
×
×
  • Create New...

Important Information