Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Yesterday
  2. Afgelopen juni heb ik met de 900 een middagje mogen spelen op Midland, training gewonnen op de motorbeurs (is het nog ergens goed voor als je uit je broek scheurt ๐Ÿคฃ) en het was weer erg leerzaam. Ik kon ook goed verschil merken tussen de 900 en de 850, geeft toch iets meer vertrouwen in de bochten.
  3. Ik kwam afgelopen zondag de vorige eigenaar nog tegen, tijdens een tourtocht!
  4. Wat handkappen via Ali. Past goed en ziet er degelijk uit. Alleen de letters er nog afhalen
  5. Nee, heb alleen nummerplaat setje gevonden.
  6. @Henk Helder Klopt dat was wel de mooiste combi zwart en goud
  7. Veel moois voorbij zien komen. Maar heeft er iemand complete achterlichten gezien voor TDM900? Liefst met ingebouwde richting aanwijzers. Led
  8. Ik zou het niet weten. misschien komt de TDM wel terug mer een 3cil blok van de tracer. Dan wordt die ook echt volwassen. Upsidedown voorvorkje, looks n beetje aangepast en klaaaaarrrrr๐Ÿคฃ oh ja๐Ÿ˜‡ dan heb je dus de Tracer๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
  9. John Player special kleuren, mooi combi.....in die tijd.
  10. In het Duitse MT forum heeft een van de forumleden bij zijn Yamahadealer gehoord dat de GT vanaf 2020 niet meer in het leverprogramma zit. Lijkt mij nogal onwaarschijnlijk, maar heeft een van jullie daar iets over gehoord? Voor mij wel van interesse want ik wi mezelf trakteren op een 2020 GT Mijn dealer terplekke kan er niets zinnigs over vertellen Groet Coos
  11. Fernand! Je maakt de verwarring alleen maar groter ๐Ÿค”๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
  12. Omdat niemand bekend is met deze uitlaten?!
  13. fernand

handvatsteun

Bevalt me goed. Het was even zoeken voor de juiste stand. Had het eerst wat meer 'omhoog, wat het cruisen makkelijk maakt. Maar het ding zat wat in de weg met remmen en gas geven. Op deze hoogte zit het op geen enkele manier in de weg en het herinnert me er constant aan niet in de handvatten te knijpen!
  14. Nu is het iig duidelijk waardoor er alom verwarrring en miscommunicatie door ontstaat ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
  15. Goud is het nieuwe geel??
  16. Alles zwart is ook maar zo zwart
  17. Hoog bling bling gehalte als ik dit zo zie!
  18. Waar n deur is is n doorgang๐Ÿ‘๐Ÿ˜‰
  19. Vandaag mijn 130db toeter binnen gekregen. Dan gaan de bochten wel opzij ๐Ÿ˜’ als ik aankom. En niet te vergeten mij nieuwe hendels en nummerplaat houder.
  20. Zo kunnen we nooit samen door รฉรฉn deur.
  21. ik weet wel wie ik niet moet vragen wat ik moet doen als er iets niet door een deur past.
  22. Dank voor de visuele uitleg Thomas๐Ÿ‘ Als het nu niet duidelijk is.......๐Ÿ˜‚
  23. Prima uitgetekend Thomas, misschien snapt ie um nu wel ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
  1. Load more activity
  • Create New...

Important Information