Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Dank voor de berichten!
  3. Ik was ook bezig om te kijken voor mijn "nieuwe" TDM 900 voor een doubletronics module maar er blijken meerdere van dat soort dingen gemaakt te worden: De doubletronics zelf natuurlijk: https://www.doubletronics.com/ maar ook deze dingen: http://www.safetylights.nl/index.php?p=motor&pp=dheadlights waar ook meteen nog wat leuke extra opties in zitten, er is ook een duits bedrijf: http://www.jn-elektronik.de/?page_id=4 en nog een andere nederlandse toko, zo'n beetje hetzelfde als doubletronics: https://mototronixwebwinkel.nl/goedzicht-producten/75
  4. Mooi, maar waar heb je die ring voor nodig dan? En lukt het met de stofhoezen?
  5. Nog niet echt de tijd voor gehad, we zitten midden in de verbouwing van HPS Techniek.
  6. dat bedoel ik dus! goed dat je het gevonden hebt! groet, Pieter
  7. Last week
  8. Ik ben er erg blij mee, moet allen even een ring vinden heb nu iets gemaakt maar niet helemaal tevredeb
  9. 🤔🤔🤔 Zoiets dus
  10. https://link.marktplaats.nl/m1729779021?utm_source=whatsapp&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons_seller Net terug van een weekje Dolomieten. Achterband is wel aan vervanging toe
  11. Het is een ongeremde, zelfbouw, motoraanhanger met een losse af te sluiten kist er op. Onder de kist zitten demontabele wielen. Het onderstel is een achteras van een VW Golf 2 Als de kist er af is gereden kan hij met bijgeleverde materialen eenvoudig worden omgebouwd tot motoraanhanger. [ is 10 minuten werk ] De aanhanger heeft nieuwe banden en er is een reservewiel bij. Vraagprijs ; € 250,-
  12. de 4TX schokbreker is qua maatvoering identiek, hij heeft alleen een gele veer.
  13. Onder de plus aansluiting vanaf de accu zit een messing stripje, dat wil wel oxideren en doorrotten. die geeft de plus door aan de 4 polige stekker. mocht je relais defect zijn, wij hebben ze nieuw op voorraad, te bestellen via de webshop. groet, Pieter
  14. Van een 900 niet. Die heeft een andere veerophanging met een link systeem. Van elke 850 versie gaat wel passen. Dus ook van de 4TX die tot t/m 2001 is gemaakt.
  15. Beste mederijders, Ik ben in het bezit van een 3vd uit 1992. Nu lekt alleen de achterschokbreker. Eerst wilde ik dezelfde laten plaatsen van een andere 3vd maar ben aan het kijken of er toevallig ook een op past van zijn opvolger (tdm 900). Heeft een van jullie een idee of dat zou passen en of het een verbetering zou zijn? Met vriendelijke groet!
  16. Lekker bezig fredilpendam 😁👍
  17. Dan maar doormidden slijpen. Gelukt en bijna een nieuw oliereservoir nodig, scheelde weinig. Kan de linker helft ter grootte van de spleet naar binnen slaan maar van binnen naar buiten lukt maar 6mm en stuit dan ergens op. De rechter helft zit nog muurvast. Morgen een lengte sleuf slijpen en veel kruipolie in spuiten. Ik geef nog niet op. Groet uit Ilpendam.
  18. alvast bedankt voor de reacties. Tot op heden nog geen licht aan het einde van de tunnel. Ik heb reeds alle stekkers onder de airbox nog eens gecontroleerd en gecheckt op oxidatie. Dat viel op enkele na nog wel mee. Contactslot geeft netjes door, ook tijdens het stuur te verdraaien en aan de bedrading te wriemelen. @Pieter H ik veronderstel dat je het bakje onder het zadel bedoelt? waar de + van de batterij op aankomt en een 30A zekering + reserve zit? Op het eerste zicht zijn de contacten goed, echter was het wel zo dat we af en toe terug contact kregen door druk/manip
  19. Het 1e plaatje toont de juiste stang. Ik ga hem doorslijpen. Uit het hoge noorden is reeds een brug onderweg, nu de stang nog. Groet uit Ilpendam
  20. Pieter: hoe doet de motor het? Is ie al ingereden en/of gerold? Ben wel benieuwd!
  21. Kun je het nog wat verduidelijken ?
  22. Mijn 3VD uit 94 heeft weer kuren, een doorgerotte rechter achter brug vork. Hoe krijg ik dit ding los? de stang zit muurvast en ook met pneumatisch kracht geen enkele beweging in te krijgen. Wie heeft er een oplossing daar ik het nog te vroeg is voor een enkeltje naar de sloop. Met groet uit Ilpendam (geen Amsterdam meer)
  23. waarschijnlijk een kabelbreuk waar de kabels het contactslot verlaten, dat beweegt voortdurend tijdens het rijden en draaien van het stuur. dat komt vaker voor. controleer ook het startrelais, ook de contacten daarop, de 4 polige stekker, en de messing doorverbinding willen wel eens verrotten.
  24. ga uit van een 100-120 kg, het achterframe is ontworpen om je duopassagier te dragen...
  25. Aan 30 kg kom ik niet voor wat er in de tupperware box gestopt zou gaan worden. Dus an sich gaat dat wel, maar wat zou die totale belasting dan zijn ongeveer van het achterframe? Er is verder eigenlijk alleen maar een toelaatbaar totaalgewicht te vinden verder...
  26. dat hangt af of je solo of met duo passagier rijdt. het achterframe is de beperkende factor qua belasting. Daarom zitten bij de volledige kofferdragers van bijvoorbeeld GIVI ook 2 buizen die je aan de uitlaatsteun bevestigd ter versteviging. in principe is onze kofferdrager belastbaar tot circa 30 kg. groet, Pieter
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information