Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Roef

    Y stuk 3vd

    heb je de uitlaten er ook bij?
  3. ERICR

    JPio's TDM

    Had je niet gelijk progressieve veren kunnen steken?
  4. Het heeft even geduurd maar hier de foto......
  5. Goedendag heren heeft iemand nog een binnen kap liggen van een tdm900 de mijne is stuk mogelijk geprobeerd te stelen of de hele motor proberen te stelen maar goed zoek zo een kuipdeel dus hoor het graag foto is voorbeeld !!
  6. Knick

    Carbs of kleppen

    Helaas in het probleem nog niet opgelost maar de carburateur is nu bijna nieuw dus ga ik op zoek naar andere mogelijke oorzaken Wel is het zo dat na een dag niet rijden de pomp nog wel een aaltal keren pompt bij contact aan is dit normaal of niet ?
  7. Het zijn allemaal M10x1,25 bouten, die zou ik met maximaal 30 Nm vastzetten. dat is ook bij een TDM een normale waarde bij die boutdiameter.
  8. jpio

    JPio's TDM

    Hypers als in hyperpro veren? Nee. Ik ga vandaag even rijden en merk dan snel genoeg of eea klopt of niet. De vork veert normaal/wat steviger vanwege de kleine luchtkamer maar die is nog steeds groot genoeg om de veerweg op te kunnen vangen. Had beter vooraf even kunnen meten natuurlijk. Maar ach.. indien toch niet goed dan is dat ook zo weer opgelost. Update; net gereden en voorvork is prima. Duikt minder bij remmen, ongetwijfeld door de kleinere luchtkamer, voelt steviger en doet verder prima wat ie moet doen.
  9. Mattro

    JPio's TDM

    kan het niet zo zijn dat je hyper's hebt waardoor er zo weinig uit je poten kwamen?
  10. Yesterday
  11. Beste leden, Om de zomer van 2022 af te sluiten willen we in september nog een keer met jullie op stap. We gaan van 2 t/m 4 september naar Luxemburg en verblijven daar in Hotel Belle Vue in Vianden. https://www.hotelbv.com/nl Hotel Belle Vue heeft fraaie kamers, een prima restaurant en een inpandige parking voor de motoren. Oh ja, je schijnt er in de omgeving ook heel fijn te kunnen motorrijden. We hebben de volgende kamers gereserveerd: 9 x 2 persoonskamer á €172,00 per persoon 2 x 4 persoonskamer á €172,00 per persoon (bij volledige bezeting van 4 personen) 1 persoonskamers heeft het hotel niet, gasten die alleen op een kamer willen kunnen een 2 persoonskamer krijgen maar betalen dan wel extra, het wekend kost dan €266,00 Betalende leden hebben, zoals altijd voorrang op introducees. Aanmeldingen voor dit weekend moeten uiterlijk zondag 17 Juli zijn doorgegeven via: [email protected] De betaling zien we ook graag voor deze datum tegemoet op rekeningnummer: NL07 INGB 000 7859 125 onder vermelding van: Septemberweekend 2022. Graag bij de aanmelding één of meer telefoonnummers en namen van mensen die we kunnen benaderen in geval van calamiteiten. Let wel, je kan je alleen voor dit weekend opgeven als je betalend clublid bent. Namens de Tourcommissie, Marcel Elbertsen
  12. Hier: https://www.hepco-becker.de/en/engine-protection-bar-incl-protection-pad-black-for-yamaha-tracer-9-gt-2021.html zie ik wel een gebruiksaanwijzing, maar geen aanhaalmomenten. Staan die misschien in het werkplaatshandboek van de Tracer 9 gt? Het zijn toch bestaande bouten die je gebruikt op/aan het blok of frame?
  13. Ik heb een tracer9gt uit 2021 en wil nu engine guard van hepco-beckert installeren , 2 bouten aan elke zijde, maar ik heb geen flauw idee wat het aandraai moment moet zijn, een handboek is ook onvindbaar, heeft iemand enig idee hoeveel Newtometer het zou kunnen zijn?
  14. jpio

    JPio's TDM

    Alles weer in elkaar en klaar. Beetje veren en schommelen levert nu al een behoorlijk voelbaar verschil op wat op zich niet onlogisch is. Van de week maar weer eens op pad om eea goed af te stellen. Het viel op zich mee maar toch.. waarom geen schroefjes? Nu wachten op olie, filter en iridiumbougies. Wil nu zelf wel eens ervaren of die nou zo goed zijn en daarna eens met de co waarden instelling aan de gang want vanwege het goede lopen nog niets mee gedaan. Ben benieuwd.
  15. dat is correct volgens de VACO.
  16. jpio

    JPio's TDM

    Voorpoten zijn eruit en manual zegt 507ml/poot en er komt net geen 400ml uit elke poot. Mss toch wel goed dat ze gedemonteerd zijn en verklaart mss ook een beetje de klachten in het begin qua sturen/demping. Stond nu op zn strakst, zowel demping als voorspanning, afgesteld door mij en ben benieuwd hoe dat gaat veranderen. Poten even gespoeld met schone olie en nu maar eens gaan afvullen met 500 ml 5w-30 synth olie. Dat is me wederom goed bevallen. 4 ringen zichtbaar nu om mee te beginnen. Al met al een uurtje of 2 bezig geweest.
  17. Yammer900

    JPio's TDM

    Mooi om te zien al die foto's en wel heftig die overstroming. En D weggetjes zijn inderdaad de mooiste wegen. Duurt alleen wel heel lang maar dat maakt niets uit. Ooit in een ver en grijs verleden zo op een brommer naar de Provence en terug met een goede vriend van me. Ergens in 1989 geloof ik. Ik op een Puch Monza en hij op een Suzuki AP50. En dan met een Michelinkaart en gaan... Alleen liep mijn brommer op de terugweg net onder Eindhoven finaal vast, bleek een gebroken krukas te zijn...
  18. @Pieter H dus als ik het goed begrijp kun je er gewoon bijvoorbeeld een ongebruikte band van 5 jaar na productiedatum oid opleggen.
  19. Bijgaand een artikel van VACO over veroudering van banden tijdens opslag bij de leverancier. Vaco_Standpunt-TIP_Veroudering-banden.pdf
  20. jpio

    JPio's TDM

    That's all folks. Nu wachten op div spuillen om onderhoud te kunnen plegen. Mss zelfs een voorvork demonteren grommm.. Waarom geen schroefjes meer onderin????
  21. jpio

    JPio's TDM

    Oja.. deze zag ik pas bij mn vertrek. Een omgebouwde gsxr 4 pitter. Verder geen foto's meer gemaakt, via allerhande D-wegen en flink sturend op weg naar Luik en naar Indenhof in Heerlen. Nachtje gestaan in de herrie van het verkeer op 10m afstand.. nooit meer dus. Een echte cultuurschok zo ongeveer. Is voor mij zo'n beetje de slechtste motorcamping waar ik (ooit) gestaan heb. Voorzieningen zijn uitstekend maar de tentplek echt waardeloos, de slechtste plek op het terrein m.i. Was de volgende dag al om half 9 weg. Om div. protesten en afsluitingen vóór te zijn op zondag alweer naar het noorden, na 7-nen uiteraard.
  22. jpio

    JPio's TDM

    Zit/eetgedeelte aldaar was prima voor elkaar als je de enige kampeerder bent En ook hier weer prima kookkunsten maar nu van Anita 'S avonds feeëriek verlicht. En de zithoek met houtkachel om na een ritje met op het eind 20 km zware regen toch alles droog te kunnen krijgen en verder te lezen in het boek "van hier tot Tokyo" welke in anderhalve dag uit was.. En meteen besteld voor in de eigen boekenkast thuis.
  23. jpio

    JPio's TDM

    Dus de volgende dag ontbijten en pleitte. Onderweg nog even een hapje Na de nodige omleidingen ri. Reims veel en veel mooie binnendoor D-weggetjes toch nog gearriveerd op de gewenste plek.
  24. jpio

    JPio's TDM

    En toen stond de zaak en woonhuis blank. Tot 's avonds laat nog geholpen met het verwijderen van vele liters water maar helaas. 'S morgens buitenontbijt want het was nog niet droog binnen. Droog? Dan riedn met dat spul en dan kom je zuks tegen. En dan weer genieten van Ingrid's dagelijkse kookkunsten.
  25. jpio

    JPio's TDM

    TV alvast klaar gezet ivm de TT En toen begon het te regenen Drooggevallen beekje normaliter, nui 3 m diep en kolkend en razend.
  26. jpio

    JPio's TDM

    jawel maar de deksels niet. Nog even snel een kopje koffie. et voila, na een allesverzengende rit om 10.00 op plek van bestemming Meteen maar even onder de zij-onderkapping ivm de aankomende nattigheid/ 'S middag toch maar even de eigen vochtvoorraad aangervuld.
  27. Last week
  28. Was gezellig en een mooie route helaas niet af kunnen maken (ivm tijd gebrek) maar was zeker voor herhaling vatbaar Tot de volgende keer
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information