• Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt   

  1. Gisteren
  2. Soms tref je het weer eens.....

    DigiPaul een TDM is pas ingereden als er een ton of meer op de teller staat.
  3. 2theexperience / weer speciale TDM dag in 2018 ?

    Voor diegenen die nog niet op de hoogte waren van de data voor komend seizoen (staan ook op de site https://www.2theexperience.nl/): Kalender 2018 Motor, bochten & circuittraining (Midland Lelystad) 1. Maandag 2e paasdag 2 april 2. Vrijdag Koningsdag 27 april 3. Donderdag Hemelvaart 10 mei 4. Maandag 2e pinksterdag 21 mei 5. Zaterdag 2 juni 6. Zaterdag 7 juli 7. Zaterdag 28 juli 8. Zondag 19 augustus 9. Zaterdag 8 september 10. Zondag 14 oktober Circuittraining 1. Zondag 29 april TT Assen 2. Zaterdag 12 mei Croix en Ternois (FR) 3. Maandag 11 juni Circuit Zandvoort 4. Zondag 15 juli TT Assen 5. Zondag 2 september TT Assen
  4. 2theexperience / weer speciale TDM dag in 2018 ?

    We hebben al een aanbieding gehad hiervoor (eind november) Het is wachten op de bestuursvergadering van december om hier een ei over te leggen. Om alvast een tipje van de sluier op te lichten een passage uit de mail die ik kreeg via 2theExperience: Aanbieding De kalender 2018 is nog niet officieel naar buiten gebracht. Maar ik geef de TDM club graag de voorkeur voor deelname wanneer hier interesse voor is. Aanbieding 1: Op iedere inschrijving geven wij € 10,- extra club korting* Aanbieding 2: Wanneer er ingeschreven wordt voor 31 januari 2018 dan krijgt iedere deelnemer een MOTORbeurs entreekaart t.w.v. € 15,- *Deze € 10,- korting is geldig bovenop de vroegboekkorting die 2 maanden voor ieder evenement actief is. Zo geven wij in totaal € 20,- korting op iedere training. Wanneer er voor 31 januari ingeschreven wordt is de korting totaal € 35,- (incl. MOTORbeurs entreekaart). Inmiddels is de agenda openbaar
  5. Speling voortandwiel en poedercoating achterbrug

    Leuke film over €500,- motoravonturisten met een spannend stukje over een ketting en tandwiel (vanaf 5 min 56): http://www.motoravonturist.nl/reizen/domien/met-500-euro-offroad-door-de-alpen/
  6. 2theexperience / weer speciale TDM dag in 2018 ?

    Gisteren mailtje ontvangen van: 2theexperience. Misschien (weer) een idee om, net als vorig jaar, een "speciale" TDM dag c.q. dagen te organiseren op Midland Circuit Lelystad ? Vond het vorig jaar zeer nuttig en gezellig .
  7. 4tx 'afstellen'

    Mijn 4TX was een lastige met met afstellen, uiteindelijk met de stelschroef ruim 3 slagen open en de juiste sproeier bezetting wel redelijk goed gekregen. De A/F ratio was toen nog ruim boven de ideale 12,5 : 1 maar dan weet je in ieder geval zeker dat hij niet te warm loopt.
  8. Afgelopen week
  9. Tracer 900 GT

    Tis dat ik eerst meer ervaring op wil doen, en mn tdm 'af' wil rijden, maar als volgende motor... ja graag! Erg gave machine!
  10. Standaard / jiffy 4TX

    Bedankt voor de tips pieter! Als instrumentmaker ben ik nooit zo van de zware hamers etc, maar ik ga een poging doen! Een heuse hamer passing....
  11. Soms tref je het weer eens.....

    Gaaf! Mooi winterproject! Die is net ingelopen....komt vast goed! Das niet eens 1000 km per jaar.. lange na niet zelfs...
  12. Het grote verjaardagtopic

    Thanks Ruud!👍
  13. Het grote verjaardagtopic

    Herman, Paul en Bart VAN HARTE GEFELICEERD !!
  14. Wat deed jij vandaag met je TDM/TRX/TRACER?

    als je een triple gewend bent valt het mee.
  15. Wat deed jij vandaag met je TDM/TRX/TRACER?

    Ik heb gisteren aan de Leffe dubbel gezeten maar of dat nou vreemd gaan is?
  16. Speling voortandwiel en poedercoating achterbrug

    Voortandwiel: origineel versus JT (aftermarket) Gisteren mijn bestelling, nieuwe originele Yamaha voortandwiel (partno: 9384E-16191-00) ontvangen en vergeleken met voortandwiel van JT (JTF 520-16), welke op mijn motor was gemonteerd. Bij montage van origineel, viel mij op dat deze superstrak, zonder enige speling op de (vertande) voortandwiel as zat. Hierna origineel verwijderd en "oude" JT tandwiel gemonteerd. Wat een verschil met origineel. Kon de JT minstens 1 (een) millimeter voor- en achterwaarts bewegen, zonder dat tandwielas meedraaide. Dit lag niet aan ingesleten vertandingen op de tandwielas, deze vertandingen zien er nog als nieuw uit, althans, geen zichtbare sporen van enige slijtage kunnen ontdekken. Nu is met mij ook duidelijk waarom borgmoer is "los" gelopen. E.E.A. vergeleken zonder gebruik van borgmoer. Dus JT eraf gehaald en origineel gemonteerd. Deze kost wel 2 x zoveel als een JT. Toekomst zal gaan uitwijzen of dit geheel, op langere termijn, "duurzamer" is wat betreft het "lossen" van de borgmoer, dan wel het ontstaan van speling. Heb ik volgende winter (na hopelijk weer een mooi -jaar) ook wat te doen . . . . .
  17. Soms tref je het weer eens.....

    Zo kreeg ik net voor Mariska en ik naar Spanje gingen voor de Zeelenberg Speedweek een 1992 TDM850 3VD aangeboden, een rode. Geheel in originele staat en met slechts 16.000 km op de teller! Tja, die heeft dus meer stil gestaan dan gereden. Leuk klusje om hem weer goed lopend te maken! foto's volgen!
  18. Wat deed jij vandaag met je TDM/TRX/TRACER?

    Ik moet bekennen dat ik gisteren vreemd ben gegaan..... De hele middag aan een Triumpf Street Triple 675 gesleuteld, schade reparatie. Maar hij is weer klaar, nog even de poetsdoek er over en hij mag weer naar zijn eigenaresse.
  19. Standaard / jiffy 4TX

    Hallo Paul, Dat wil wel eens wat ruimer worden, even de jiffy er af halen, dus moer er af schroeven, bout er uit. dan even een klap met een zware hamer op de gaffel geven die om de plaat van het frame valt. even passen of het dan wat strakker sluit en weer monteren. indien de plaat ook wat verbogen is, een grote bahco er op zetten en terugbuigen. wel even assistentie daarbij om je motor vast te houden, want je moet best even kracht zetten, dus niet je motor van de paddockstand af duwen....
  20. Standaard / jiffy 4TX

    Goedenavond, en de volgende vraag..... De zijstandaard van de 850... Kan je daar iets aan stellen? Ik heb het gevoel dat hij steeds schever gaat staan, mij iets té scheef. De standaard heeft redelijk veel ruimte op het scharnierpunt, maar het lijkt niet dat het stelbaar is... Of kan het lipje wat aan het frame gelast zit, krom gaan staan? Die staat bij mij namelijk krom, scheef tov het frame, maar het lijkt me dat dat zo hoort.... Op foto's van andere tdm's kan ik het niet goed zien... Een plaatje... de motor staat nu loodrecht in de paddockstand... standaard is onbelast.. In het kader van wat leven in het de brouwerij en groot onderhoud, zullen we het forum eens wat meer leven in blazen! Alvast bedankt, Paul
  21. lekker jagen in een groepje

  22. TRX900R op Assen

  23. ZAC race met de TRX900R

  24. Ook erg leuk op het circuit!

  25. in 2016 op TT circeit

  26. WP_20140309_002.jpg

  1. Meer activiteit laden